Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Innovationsmarketing in der Investitionsguterindustrie

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Innovationsmarketing in der Investitionsguterindustrie Mike Zott
Libristo kód: 02577951
Kiadó Igel, április 2014
Im Industriegütermarketing ist die Produktentwicklung für die Erlangung von Wettbewerbsvorteilen von... Teljes leírás
? points 179 b
28 009 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Elements of Structural Optimization Raphael T. Haftka / Puha kötésű
common.buy 65 922 Ft
Im Zeichen der Muschel Rüdiger Schneider / Puha kötésű
common.buy 3 905 Ft
El hombre que mató a Durruti Pedro de Paz / Puha kötésű
common.buy 7 339 Ft
Soil Physics Marshall / Kemény kötésű
common.buy 134 074 Ft
Impact of Sponsorship on Consumer Brand Perception Lukas Mira / Puha kötésű
common.buy 37 712 Ft
Lexian Chronicles Omnibus Harry Gallan / Puha kötésű
common.buy 17 142 Ft
Humanism and Renaissance Historiography E. B Fryde / Kemény kötésű
common.buy 82 593 Ft
Shareholder Value-Effekte von Corporate Restructuring Thomas Kratz / Puha kötésű
common.buy 39 017 Ft
Islam Haji Waheed U Din / Puha kötésű
common.buy 8 905 Ft
Key Questions in Education John T. / Kemény kötésű
common.buy 90 263 Ft
Jean-Jacques Rousseau Joseph R. Reisert / Kemény kötésű
common.buy 39 800 Ft

Im Industriegütermarketing ist die Produktentwicklung für die Erlangung von Wettbewerbsvorteilen von zentraler Bedeutung, da sich neue Produkt-Markt-Felder eröffnen oder auf vorhandenen Märkten Kosten- und Differenzierungsvorteile gegenüber Konkurrenten erzielen lassen. Kunden wünschen, ja verlangen ständig nach neuen und verbesserten Produkten, die einen hohen Beitrag für den zukünftigen Erfolg liefern. Im engen Zusammenhang mit der zunehmenden Globalisierung und der fortschreitenden Marktsättigung ist der Zusatznutzen, der den Kunden durch Produktneuheiten vermittelt wird, oftmals die einzige Möglichkeit, zusätzlichen Umsatz und somit zusätzlichen Gewinn und Marktanteile zu generieren. Das vorliegende Fachbuch entwickelt ein erfolgreiches Vermarktungskonzept in Form eines Phasenmodells für neu einzuführende Produkte der Investitionsgüterindustrie. Die Gefahr von Misserfolgen soll durch ein klares strategisches Konzept in dieser kritischen Anfangsphase des Produktlebenszyklus reduziert werden. Eine zweite problembezogene Zielkomponente ist die Operationalisierung des Phasenmodells zur Entwicklung von Empfehlungen für Mitarbeiter im Industriegütermarketing, speziell in der chemischen Industrie.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Innovationsmarketing in der Investitionsguterindustrie
Szerző Mike Zott
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2014
Oldalszám 124
EAN 9783954850242
ISBN 3954850249
Libristo kód 02577951
Kiadó Igel
Súly 159
Méretek 148 x 210 x 7
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása