Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Impact of Sponsorship on Consumer Brand Perception

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Impact of Sponsorship on Consumer Brand Perception Lukas Mira
Libristo kód: 06955225
Kiadó VDM Verlag Dr. Mueller E.K., április 2008
Sponsorship has developed quickly over the past few years and is playing a more and more important r... Teljes leírás
? points 240 b
37 536 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Descartes' Natural Philosophy Stephen Gaukroger / Puha kötésű
common.buy 27 484 Ft
Poetic Autobiography Heather Elizabeth Davis / Puha kötésű
common.buy 5 011 Ft
Pingtung Boy Tom 3: Uncle House Wu Jui Pao / Puha kötésű
common.buy 5 960 Ft
Roommate of Ann Frank Nanda van der Zee / Puha kötésű
common.buy 5 541 Ft
Hydrodynamic Forces Eduard Naudascher / Kemény kötésű
common.buy 165 491 Ft
Victor Hugo and the Visionary Novel Victor Brombert / Puha kötésű
common.buy 24 146 Ft
Algebra Solution to Mathematics Reform Frances R. Spielhagen / Puha kötésű
common.buy 14 139 Ft
ICRP Publication 67 ICRP / Puha kötésű
common.buy 60 528 Ft
Thinking Through Things / Kemény kötésű
common.buy 85 438 Ft
Enhancing Self Esteem C. Jesse Carlock / Puha kötésű
common.buy 30 436 Ft

Sponsorship has developed quickly over the past few years and is playing a more and more important role in the corporate marketing mix. However, despite this dramatic increase in worldwide sponsorship investments, surprisingly little is known about the impact of sponsorship on consumer brand perception. This book looks at the branding impact of sponsorship in two ways. Firstly, a comprehensive overview of current academic thinking is provided. Secondly, it is shown how a global wealth management firm empirically measures theimpact of its different sponsorship platforms on various facets of its brand equity. Based on empirical data, a scoring model is elaborated that compares the effectiveness of different sponsorship activities against each other. This book addresses all researchers that are concerned with sponsorship in any way, as well as all marketing decision makers that would like to have a more informed view of the brand-building potential of their sponsorship activities.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Impact of Sponsorship on Consumer Brand Perception
Szerző Lukas Mira
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2008
Oldalszám 288
EAN 9783836492928
ISBN 383649292X
Libristo kód 06955225
Súly 418
Méretek 229 x 155 x 20
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása