Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Handbook of Culture and Consumer Behavior

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Handbook of Culture and Consumer Behavior Sharon Ng
Libristo kód: 09231662
Kiadó Oxford University Press Inc, május 2015
Research on the influence of culture on consumer decision-making and consumption behavior has witnes... Teljes leírás
? points 275 b
42 962 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


A Short History of Canada: Seventh Edition Desmond Morton / Puha kötésű
common.buy 9 104 Ft
Complete Diaries of Count Galeazzo Ciano 1939-43 Galeazzo Ciano / Kemény kötésű
common.buy 13 065 Ft
Restaurant Man Joe Bastianich / Puha kötésű
common.buy 9 465 Ft
Consumer Behaviour 2e Martin Evans / Puha kötésű
common.buy 33 087 Ft
Tamar Speaks Carmela F Johnson / Puha kötésű
common.buy 7 337 Ft
Young Consumer Behaviour Ayantunji Gbadamosi / Puha kötésű
common.buy 24 248 Ft
Animal Rights Patterson / Puha kötésű
common.buy 4 662 Ft
International Primary English Teacher's Book 3 Daphnee Paizee / Puha kötésű
common.buy 25 690 Ft
Methods of Quantization Heimo Latal / Kemény kötésű
common.buy 51 831 Ft
Promises of Love and Good Behaviour Roderick Craig Low / Puha kötésű
common.buy 7 637 Ft
Ein literarischer Prometheus Manuel Baumbach / Puha kötésű
common.buy 9 700 Ft
Thousand and One Words Sha-Sonja A Wilson / Kemény kötésű
common.buy 11 969 Ft

Research on the influence of culture on consumer decision-making and consumption behavior has witnessed tremendous growth in the last decade. With increasing globalization, managers are becoming increasingly aware that operating in multiple markets is crucial for firms' survival and growth. As the world's growth engine shifts from Europe and North America to Asia and Latin America, it has become apparent that an inward-looking and domestic focus strategy will not be sustainable in the long run. And success in foreign markets requires marketers to understand not just what consumers in these markets need but also how they think, behave, consume, and purchase. Numerous studies have documented cultural differences in values and beliefs, motivational orientations, emotions, self-regulation, and information-processing styles, and the effects of these cultural variations on consumer behavior such as brand evaluation, materialism, and impulsive consumption. In this volume, experts from a variety of disciplines and perspectives trace the historical development of culture research in consumer psychology and examine the theoretical underpinnings that account for these findings and the current state of the field. Collectively, the chapters provide a forum for researchers to engage in thoughtful debates and stimulating conversations and offer directions for future research.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Handbook of Culture and Consumer Behavior
Szerző Sharon Ng
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2015
Oldalszám 368
EAN 9780199388523
ISBN 0199388520
Libristo kód 09231662
Súly 482
Méretek 156 x 237 x 35
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása