Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Handbook of Culture and Consumer Behavior

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Handbook of Culture and Consumer Behavior Sharon Ng
Libristo kód: 09231661
Kiadó Oxford University Press Inc, május 2015
Research on the influence of culture on consumer decision-making and consumption behavior has witnes... Teljes leírás
? points 555 b
86 229 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 17-26 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Tourism Ecolabelling / Kemény kötésű
common.buy 53 856 Ft
Words Can Explain Sha Rene' / Puha kötésű
common.buy 8 826 Ft
Awakening of Milbuk A E Amaral / Puha kötésű
common.buy 11 423 Ft
Das Schaferfest oder Die Herbstfreude Friederike Caroline Neuber / Puha kötésű
common.buy 10 866 Ft

Research on the influence of culture on consumer decision-making and consumption behavior has witnessed tremendous growth in the last decade. With increasing globalization, managers are becoming increasingly aware that operating in multiple markets is crucial for firms' survival and growth. As the world's growth engine shifts from Europe and North America to Asia and Latin America, it has become apparent that an inward-looking and domestic focus strategy will not be sustainable in the long run. And success in foreign markets requires marketers to understand not just what consumers in these markets need but also how they think, behave, consume, and purchase. Numerous studies have documented cultural differences in values and beliefs, motivational orientations, emotions, self-regulation, and information-processing styles, and the effects of these cultural variations on consumer behavior such as brand evaluation, materialism, and impulsive consumption. In this volume, experts from a variety of disciplines and perspectives trace the historical development of culture research in consumer psychology and examine the theoretical underpinnings that account for these findings and the current state of the field. Collectively, the chapters provide a forum for researchers to engage in thoughtful debates and stimulating conversations and offer directions for future research.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Handbook of Culture and Consumer Behavior
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2015
Oldalszám 368
EAN 9780199388516
ISBN 0199388512
Libristo kód 09231661
Súly 672
Méretek 243 x 164 x 24
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása