Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Growing Brands Through Sponsorship

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Growing Brands Through Sponsorship Philip Gross
Libristo kód: 05328392
Philip Gross addresses a new opportunity for growing brands that may reside within a sponsorship all... Teljes leírás
? points 168 b
26 137 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Doppler Erlend Loe / Puha kötésű
common.buy 3 703 Ft
Twelve Days of Randy HEIDI CULLINAN / Puha kötésű
common.buy 5 351 Ft
Fear Gabriel Chevallier / Puha kötésű
common.buy 7 342 Ft
Test Prep for CCSS Performance Tasks, Grade 7 Schyrlet Cameron / Puha kötésű
common.buy 3 952 Ft
Journey of Oliver K. Woodman Darcy Pattison / Puha kötésű
common.buy 3 609 Ft
St. Vincent, 1 DVD Theodore Melfi / DVD
common.buy 5 629 Ft
I Suck at Relationships So You Don't Have To Bethenny Frankel / Puha kötésű
common.buy 8 302 Ft
Die Quellen Des Heliand Christian Wilhelm Michael Grein / Kemény kötésű
common.buy 15 256 Ft
Intro to Business Robert Ristau / Kemény kötésű
common.buy 64 000 Ft
Oxford Handbook of Child Psychological Assessment Donald H. Saklofske / Kemény kötésű
common.buy 164 251 Ft
Bergkirche Seiffen Barbara Bechter / Puha kötésű
common.buy 1 493 Ft
Landscapes of Change / Kemény kötésű
common.buy 94 497 Ft
Theoretical Acoustics Of Underwater Structures E.A. Skelton / Kemény kötésű
common.buy 55 125 Ft
Theodore Besterman, Bibliographer and Editor Francesco Cordasco / Kemény kötésű
common.buy 112 346 Ft

Philip Gross addresses a new opportunity for growing brands that may reside within a sponsorship alliance. Typically, brands vie for image transfer from an event or other property when entering a sponsorship engagement. Yet this practice leaves a valuable part of a sponsorship alliance unexploited. Specifically, the author infers from theories of social and cognitive psychology to propose and test a research model that accounts for a sponsor to also gain from brand attitude and personality traits innately tied to a co sponsor of the same event. The results provide evidence for direct image transfer between two sponsor brands. Hence, pairing with a co sponsor might fortify or dilute a sponsor brand's image depending on the expediency of the image conveyed by that ally.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Growing Brands Through Sponsorship
Szerző Philip Gross
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2014
Oldalszám 349
EAN 9783658072490
ISBN 3658072490
Libristo kód 05328392
Súly 4896
Méretek 148 x 210 x 20
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása