Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Greener Marketing Michael Jay Polonsky
Libristo kód: 05017745
Kiadó Taylor & Francis Ltd, augusztus 1992
Building on the strengths of the material published in the hugely successful first edition of Greene... Teljes leírás
? points 245 b
38 635 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


First Civil Right Naomi Murakawa / Kemény kötésű
common.buy 67 924 Ft
A Trip to Hell Donald James Quinney / Puha kötésű
common.buy 7 144 Ft
English Church in the Fourteenth Century William Abel Pantin / Puha kötésű
common.buy 13 330 Ft
Nothin' but Puffins John McDonald / Kemény kötésű
common.buy 5 053 Ft
Forensic Science Roger Smith / Kemény kötésű
common.buy 165 032 Ft
hamarosan
Guide to Concrete Phil Schmidt / Puha kötésű
common.buy 5 794 Ft
Renaissance Comedy Donald Beecher / Puha kötésű
common.buy 21 013 Ft

Building on the strengths of the material published in the hugely successful first edition of Greener Marketing, this important new title examines on a global scale the progress of environmental marketing in the 1990s and considers how social issues are increasingly becoming critical factors in how corporations meet the ever-growing demands and expectations of customers. Despite the fact that such issues are increasingly important in marketing activities around the world, it is difficult for practitioners to keep up to date with complex and rapidly changing information and ideas. The purpose of this book is to provide practitioners and academics with best-practice examples and actionable recommendations on how to implement and appraise green marketing activities. It will provide information and ideas for those involved in marketing on how to incorporate environmental and social considerations, as well as providing new perspectives on marketing for environmental managers. To achieve a comprehensive viewpoint, the book is split into three sections. The first sets out the strategic issues and rationale for green marketing, the second addresses tactical issues in more detail, and the third provides detailed international case studies. Topics addressed by the global set of contributors include the growing area of products versus services, environmental product development, green marketing alliances, environmental communications, green consumers, eco-tourism and environmental marketing in developing countries. Greener Marketing is not only a sequel to the successful first volume, but redefines global progress towards the successful marketing of greener products and services.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Greener Marketing
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 1992
Oldalszám 432
EAN 9781874719144
ISBN 1874719144
Libristo kód 05017745
Súly 658
Méretek 347 x 159 x 26
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása