Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Greener Marketing

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Greener Marketing
Libristo kód: 05017733
Kiadó Taylor & Francis Ltd, július 1999
An examination of the progress of environmental marketing on a global scale. It considers how sustai... Teljes leírás
? points 136 b
21 207 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Storm's Heart Thea Harrison / Puha kötésű
common.buy 5 531 Ft
Satellite Communication Dharma Raj Cheruku / Puha kötésű
common.buy 12 633 Ft
Teaching Quantitative Methods Geoff Payne / Puha kötésű
common.buy 16 701 Ft
Contemporary Literary Criticism Gale / Kemény kötésű
common.buy 267 619 Ft
Opportunities in the Nutrition and Food Sciences Committee on Opportunities in the Nutrition and Food Sciences / Puha kötésű
common.buy 24 520 Ft
Burdened Virtues Lisa Tessman / Puha kötésű
common.buy 29 473 Ft
Atheism Michael Ruse / Kemény kötésű
common.buy 21 367 Ft

An examination of the progress of environmental marketing on a global scale. It considers how sustainability issues are increasingly becoming critical factors in how corporations meet the ever-growing demands and expectations of customers. The purpose of the book is to provide practitioners with best-practice examples and actionable recommendations on how to implement green marketing activities. It provides information and ideas for those involved in marketing on how to incorporate green considerations into the marketing mix, as well as providing perspectives on marketing for environmental managers. To achieve a comprehensive viewpoint, the book is split into three sections. The first sets out the strategic issues and rationale for green marketing, the second addresses tactical issues in more detail, and the third provides detailed, international case studies. Topics addressed by the contributors include the growing debate around products versus services, environmental product development and eco-innovation, green marketing alliances, environmental communications, green consumers, eco-tourism and the problems associated with green marketing in developing countries.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Greener Marketing
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 1999
Oldalszám 403
EAN 9781874719007
ISBN 1874719004
Libristo kód 05017733
Súly 742
Méretek 242 x 165 x 25
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása