Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Gegenstand und Resultate der Imagery-Forschung

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Gegenstand und Resultate der Imagery-Forschung Matthias Glab
Libristo kód: 01596356
Kiadó Grin Publishing, augusztus 2007
Studienarbeit aus dem Jahr 2002 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Mark... Teljes leírás
? points 104 b
16 189 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Grosspudel Rita Lell / Puha kötésű
common.buy 10 673 Ft
hamarosan
Welt der Zahl - Ausgabe 2009 NRW Hans-Dieter Rinkens / Puha kötésű
common.buy 11 449 Ft
Astronomer Jules Janssen Françoise Launay / Kemény kötésű
common.buy 51 477 Ft
Bitteres Geheimnis Barbara Wood / Puha kötésű
common.buy 4 645 Ft
Burgerliches Recht - Schnell Erfasst Peter Katko / Puha kötésű
common.buy 12 633 Ft
Elemente der Planimetrie Hubert Müller / Puha kötésű
common.buy 10 847 Ft
Gravity and Magnetic Exploration William J Hinze / Kemény kötésű
common.buy 42 464 Ft
Vadim Zakharov. Danae Udo Kittelmann / Kemény kötésű
common.buy 26 071 Ft
Der Klang meines Traumes Oscar Wagner-Martinez / Puha kötésű
common.buy 10 454 Ft

Studienarbeit aus dem Jahr 2002 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, einseitig bedruckt, Note: 1,0, Fachhochschule Frankfurt am Main (Fachbereich Wirtschaft), Sprache: Deutsch, Abstract: Durch die tägliche Flut von Bildern die auf den Menschen von heute durch Fernsehen, Zeitungen/Zeitschriften und Anzeigen einwirken, gewinnt die Bedeutung von Bildern einen immer größeren Stellenwert. Auch unter dem Aspekt, dass Bilder keinen Sprachgrenzen unterliegen, und sie somit jedem erst einmal zugänglich sind, besitzen sie doch eine vielschichtige Wirkungsweise, die mit den Fallstricken einer fremden Sprache vergleichbar ist. Die Imageryforschung beschäftigt sich kurz gesagt, mit den Wirkungen von informativen und emotionalen Bildern auf das Verhalten der Menschen. Im nächsten Kapitel wird die Imageryforschung näher erläutert und der Stand der Forschung dargelegt.Anschließend wird die Verhaltenswirkungen von Bildern näher betrachtet und im Kapitel vier die daraus resultierenden Erkenntnisse für das Marketing dargestellt.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Gegenstand und Resultate der Imagery-Forschung
Szerző Matthias Glab
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2007
Oldalszám 52
EAN 9783638713139
ISBN 363871313X
Libristo kód 01596356
Súly 82
Méretek 148 x 210 x 3
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása