Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Fall of Advertising and the Rise of PR

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Fall of Advertising and the Rise of PR Laura Ries
Libristo kód: 04488479
Kiadó HarperCollins Publishers Inc, október 2004
Bestselling authors and world-renowned marketing strategists Al and Laura Ries usher in the new era... Teljes leírás
? points 36 b
6 346 Ft -11 %
5 646 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 10-14 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


A vásárlók ilyet vásároltak


toplistás
22 Immutable Laws of Marketing Al Ries / Puha kötésű
common.buy 7 857 Ft
New Strategic Brand Management J N Kapferer / Puha kötésű
common.buy 20 205 Ft
A New Brand World Scott Bedbury / Puha kötésű
common.buy 9 410 Ft
Focus Al Ries / Puha kötésű
common.buy 7 185 Ft

Bestselling authors and world-renowned marketing strategists Al and Laura Ries usher in the new era of public relations. Today's major brands are born with publicity, not advertising. A closer look at the history of the most successful modern brands shows this to be true. In fact, an astonishing number of brands, including Palm, Starbucks, the Body Shop, Wal-Mart, Red Bull and Zara have been built with virtually no advertising. Using in-depth case histories of successful PR campaigns coupled with those of unsuccessful advertising campaigns, The Fall of Advertising provides valuable ideas for marketers -- all the while demonstrating why * advertising lacks credibility, the crucial ingredient in brand building, and how only PR can supply that credibility; * the big bang approach advocated by advertising people should be abandoned in favor of a slow build-up by PR; * advertising should only be used to maintain brands once they have been established through publicity. Bold and accessible, The Fall of Advertising is bound to turn the world of marketing upside down.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Fall of Advertising and the Rise of PR
Szerző Laura Ries, Al Ries
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2004
Oldalszám 320
EAN 9780060081997
ISBN 0060081996
Libristo kód 04488479
Súly 258
Méretek 135 x 202 x 20
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Ezt is ajánljuk


toplistás
12 Rules for Life Jordan B. Peterson / Puha kötésű
common.buy 3 331 Ft
toplistás
Blue Ocean Strategy, Expanded Edition W. Chan Kim / Kemény kötésű
common.buy 11 606 Ft
toplistás
Building a StoryBrand Donald Miller / Puha kötésű
common.buy 5 103 Ft
toplistás
Brand Flip, The Marty Neumeier / Puha kötésű
common.buy 10 202 Ft
toplistás
Permission Marketing Seth Godin / Puha kötésű
common.buy 4 182 Ft
toplistás
How Brands Become Icons Douglas Holt / Kemény kötésű
common.buy 13 687 Ft
How Music Works David Byrne / Puha kötésű
common.buy 9 176 Ft
Martial Artist's Book Of Yoga Kathe Rothacher / Puha kötésű
common.buy 5 691 Ft
Brand Identity Essentials, Revised and Expanded Kevin Budelmann / Puha kötésű
common.buy 12 443 Ft
22 Immutable Laws of Branding Al Ries / Puha kötésű
common.buy 5 477 Ft
Origin of Brands Laura Ries / Puha kötésű
common.buy 5 646 Ft
Captain Wentworth's Diary Amanda Grange / Puha kötésű
common.buy 9 226 Ft
Strategic Brand Management Rosenbaum-Elliott / Puha kötésű
common.buy 25 199 Ft
Moonrise Erin Hunter / Kemény kötésű
common.buy 7 220 Ft
God's Voice within Mark E. Thibodeaux / Puha kötésű
common.buy 5 711 Ft

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása