Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Events - Erlebnismarketing fur alle Sinne

Nyelv NémetNémet
Könyv Kemény kötésű
Könyv Events - Erlebnismarketing fur alle Sinne Jochen Thinius
Libristo kód: 02961565
Kiadó Springer Fachmedien Wiesbaden, szeptember 2016
Dieses Buch beschreibt, wie Sie Events als ganzheitliches multisensorisches Erlebnis in der Markenko... Teljes leírás
? points 146 b
22 800 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


What Would Google Do? Jeff Jarvis / Puha kötésű
common.buy 6 002 Ft
Classic Liners William H Miller / Kemény kötésű
common.buy 12 393 Ft
House of Thieves Charles Belfoure / Puha kötésű
common.buy 5 987 Ft
Simple Rules for Card Games Potter Style / Kemény kötésű
common.buy 3 976 Ft
Imparare leggendo Daniela Folco / Puha kötésű
common.buy 6 985 Ft
Applied Nonparametric Econometrics Daniel J. Henderson / Kemény kötésű
common.buy 69 204 Ft
Eventmarketing in der deutschen Automobilindustrie Stefanie Kaiser / Puha kötésű
common.buy 16 693 Ft
Perspectivas Del Socialismo Latinoamericano En El Siglo Xxi Nayar Lopez Castellanos / Puha kötésű
common.buy 5 503 Ft
Detective Ben J. Jefferson Farjeon / Puha kötésű
common.buy 4 440 Ft
Theorien Der Internationalen Beziehungen Siegfried Schieder / Puha kötésű
common.buy 35 457 Ft
Towards a Theory of Information Strategy Onno Truijens / Puha kötésű
common.buy 36 066 Ft

Dieses Buch beschreibt, wie Sie Events als ganzheitliches multisensorisches Erlebnis in der Markenkommunikation einsetzen und damit neue Kundengruppen erschließen sowie bestehende beeindrucken und binden können. Als Bühne und virtueller Schauplatz für Lust, Inspiration, Überraschung und Fantasie eignen sich Erlebnisevents hervorragend für die nachhaltige Verankerung von Botschaften. Anhand von Fallstudien, wie beispielsweise Bitburger, Fanta, Campus Symposium oder Laienboxkämpfen, zeigen die Autoren konkret auf, wie Marken mit positiven Erlebnissen aufgeladen werden und welche neuronalen Wirkungen die Events bei Teilnehmern erzeugen können. § Neu in der 2. Auflage: Weitere Lust-Pfade für das Gehirn sowie aktuelle Forschungsergebnisse und Betrachtungen zu Trance, Geometric-Feeling und Wahrnehmung über die bekannten Sinne hinaus. § Inspirierend für Marketing- und Vertriebsverantwortliche, Projektleiter sowie Mitarbeiter in Event- und Kommunikationsagenturen!

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Events - Erlebnismarketing fur alle Sinne
Nyelv Német
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2016
Oldalszám 166
EAN 9783658071349
ISBN 3658071346
Libristo kód 02961565
Súly 514
Méretek 168 x 240 x 17
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása