Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Eventmarketing in der deutschen Automobilindustrie

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Eventmarketing in der deutschen Automobilindustrie Stefanie Kaiser
Libristo kód: 02540187
Kiadó Bachelor + Master Publishing, április 2014
In der deutschen Automobilindustrie ist es heutzutage überaus schwer für die Hersteller ihre Zielgru... Teljes leírás
? points 105 b
16 304 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Abarat Clive Barker / Puha kötésű
common.buy 4 975 Ft
Presné poľnohospodárstvo Vladimír Rataj / Kemény kötésű
common.buy 10 179 Ft
Beratungskompetenz Magen und Darm in der Apotheke Lieselotte Hartmann / Puha kötésű
common.buy 13 851 Ft
Skok a kuk Martin Bútora / Kemény kötésű
common.buy 3 716 Ft
Inferential Statistics with Excel Giovanni Alcocer / Puha kötésű
common.buy 24 060 Ft
Putting Evidence Into Practice Linda Eaton / Puha kötésű
common.buy 47 791 Ft
Verkehrswegeinvestitionen und Entwicklungspolitik. Jörn C. Fitter / Puha kötésű
common.buy 14 627 Ft
Fremd kommen - fremd bleiben? Florian Mayr / Puha kötésű
common.buy 38 080 Ft
Constantine The Great And Christianity Christopher Bush Coleman / Puha kötésű
common.buy 13 259 Ft
Events - Erlebnismarketing fur alle Sinne Jochen Thinius / Kemény kötésű
common.buy 22 756 Ft
Breast Cancer Screening and Diagnosis, 1 Mahesh K. Shetty / Kemény kötésű
common.buy 81 677 Ft
Ein Großklassiker a. D.? Heiko Postma / Puha kötésű
common.buy 4 836 Ft

In der deutschen Automobilindustrie ist es heutzutage überaus schwer für die Hersteller ihre Zielgruppen auf kommunikativem Weg zu erreichen. Bei der vorherrschenden Reizüberflutung durch Print- und elektronische Medien kommt lediglich ein Bruchteil der Information beim Adressaten an. Die Automobilhersteller sind heute also nicht nur mit der Herausforderung einer Produktdifferenzierung konfrontiert, sondern um diese überhaupt effektiv zu kommunizieren, müssen sie ein Alleinstellungsmerkmal in ihrer Kommunikationspolitik suchen ( Unique Advertising Proposition ), mit dem sie ihre Zielgruppen auf emotionaler Ebene erreichen.§Das vorliegende Buch beschäftigt sich ausführlich mit den Besonderheiten der deutschen Automobilindustrie und der daraus resultierenden besonderen Bedeutung des Erlebnismarketings in dieser Branche. Ferner wird die Integration des Eventmarketings in die Kommunikationspolitik der deutschen Automobilhersteller behandelt sowie einige typische Marketing-Events vorgestellt und kritisch bewertet.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Eventmarketing in der deutschen Automobilindustrie
Szerző Stefanie Kaiser
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2014
Oldalszám 62
EAN 9783956843433
ISBN 3956843436
Libristo kód 02540187
Súly 122
Méretek 178 x 254 x 3
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása