Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Event Marketing

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Event Marketing Gerald Popela
Libristo kód: 06832472
Kiadó VDM Verlag Dr. Müller, november 2009
Zielsetzung dieser Arbeit war es, das Kommunikationsinstrument Event Marketing hinsichtlich der Prof... Teljes leírás
? points 198 b
32 625 Ft -4 %
31 000 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Event Manager's Bible 3rd Edition D G Conway / Puha kötésű
common.buy 7 717 Ft
Histamínová intolerancia Michaela Klamová / Kemény kötésű
common.buy 5 922 Ft
Fashionary Womens Figure Panel / Puha kötésű
common.buy 5 877 Ft
Marketing Mix / Puha kötésű
common.buy 5 967 Ft
Event Marketing Diego Rinallo / Puha kötésű
common.buy 14 625 Ft
hamarosan
Events Management Chris Edger / Kemény kötésű
common.buy 19 221 Ft
Event-Marketing. Stefan Luppold / Puha kötésű
common.buy 13 799 Ft
Sustainable Event Management Jones / Puha kötésű
common.buy 33 185 Ft
Alchemy at the Chalkface Alan McManus / Puha kötésű
common.buy 10 533 Ft
Event-Marketing Silke Siegel / Puha kötésű
common.buy 56 688 Ft
Sport Event Marketing Kirsten von Haugwitz / Puha kötésű
common.buy 23 282 Ft
Event-Marketing Harald Reil / Puha kötésű
common.buy 8 343 Ft
Über die Behandlung von Frakturen der unteren Extremitäten Friedrich Schellmann / Puha kötésű
common.buy 5 362 Ft

Zielsetzung dieser Arbeit war es, das Kommunikationsinstrument Event Marketing hinsichtlich der Profitabilität anhand eines konkreten Fallbeispiels (IBM Österreich) zu überprüfen und einen Beitrag sowohl für die Theorie als auch für das Unternehmen IBM Österreich zu leisten. Dazu wurden Veranstaltungen und Events als Kommunikationsmittel näher erläutert und ihre Bedeutung für IBM Österreich herausgearbeitet. Den theoretischen Hintergrund dieser Arbeit stellte das Modell der Integrierten Unternehmens- und Markenkommunikation von Prof. Dr. Manfred Bruhn dar. Literatur, Expertengespräche sowie Beobachtungen von Eventteilnehmern haben einen Überblick über das Forschungsgebiet gegeben. Auf dieser Grundlage wurde eine quantitative Zielgruppenbefragung durchgeführt, um die externe Sichtweise der diversen Dialoggruppen hinsichtlich Veranstaltungen und Events von IBM Österreich zu erfahren. Die Ergebnisse der quantitativen Umfrage haben gezeigt, dass Veranstaltungen und Events von IBM Österreich dank deren vielfältigen Potenzialen eine bedeutende Rolle spielen.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Event Marketing
Szerző Gerald Popela
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2010
Oldalszám 228
EAN 9783639249200
Libristo kód 06832472
Méretek 150 x 220 x 14
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása