Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Event-Marketing.

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Event-Marketing. Stefan Luppold
Libristo kód: 01910902
Kiadó Wissenschaft & Praxis, november 2010
Der Umgang mit Events als zunehmend wichtigem Tool im Marketing wird durch verschiedene Einflussfakt... Teljes leírás
? points 88 b
14 448 Ft -4 %
13 765 Ft
Beszállítói készleten Küldés 5-7 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Event Manager's Bible 3rd Edition D G Conway / Puha kötésű
common.buy 7 698 Ft
Events Marketing Management Ivna Reic / Puha kötésű
common.buy 35 926 Ft
Event Design Handbook Roel Frissen / Puha kötésű
common.buy 10 597 Ft
Oreimo Comic Anthology Tsukasa Fushimi / Puha kötésű
common.buy 4 301 Ft
Event Marketing Diego Rinallo / Puha kötésű
common.buy 14 588 Ft
Work-Life Balance Stephan Kaiser / Kemény kötésű
common.buy 60 897 Ft
Event Marketing Gerald Popela / Puha kötésű
common.buy 30 922 Ft
Medialer Antiamerikanismus Igor Pejic / Puha kötésű
common.buy 13 186 Ft
Work-Life Balance Margaret Adams / Kemény kötésű
common.buy 71 943 Ft
Sport Event Marketing Kirsten von Haugwitz / Puha kötésű
common.buy 23 209 Ft
Event-Marketing Harald Reil / Puha kötésű
common.buy 8 322 Ft

Der Umgang mit Events als zunehmend wichtigem Tool im Marketing wird durch verschiedene Einflussfaktoren verändert. Hierzu zählen Web 2.0 und Social Media Plattformen ebenso wie die wachsende Gruppe der LOHAS (Lifestyle of Health and Sustainability).§16 Experten aus den Bereichen Wirtschaft, Agentur und Forschung beschreiben in diesem Sammelband Trends und Entwicklungen, die uns heute und in der Zukunft beschäftigen werden. Und bieten so, mit ihrem jeweiligen Erfahrungshintergrund, Ideenpotenziale und Inspiration für die Fortschreibung des eigenen Event-Marketing-Ansatzes.§Globale Live-Kommunikation und kreative Verantwortung, Markeninszenierung im Raum und Storytelling, Veranstaltungs-Hybride und belohnende Inszenierung, Erfolgsfaktor Emotion und Erlebnisqualität: dieses Fachbuch gibt komprimiert und aus verschiedenen Perspektiven Einblicke in wichtige Themenfelder des Event-Marketing und dessen zukünftiger Ausgestaltung.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Event-Marketing.
Szerző Stefan Luppold
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 166
EAN 9783896735898
ISBN 3896735896
Libristo kód 01910902
Súly 287
Méretek 150 x 16 x 10
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása