Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv e-Marketing Molenaar
Libristo kód: 04387597
Kiadó Taylor & Francis Ltd, október 2011
Without a doubt, new technologies, and notably the Internet, have had a profound and lasting impact... Teljes leírás
? points 253 b
39 879 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 17-26 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Talk To Me In Korean - Level 1 Talk to Me in Korean / Puha kötésű
common.buy 9 365 Ft
toplistás
Why We Sleep Matthew Walker / Puha kötésű
common.buy 5 919 Ft
toplistás
Edgar Allan Poe Tarot Rose Wright / Kártya
common.buy 11 773 Ft
Becoming Michelle Obama / Kemény kötésű
common.buy 11 471 Ft
Third Option Vince Flynn / Puha kötésű
common.buy 4 186 Ft
Digital Marketing for Businesses in easy steps Jon Smith / Puha kötésű
common.buy 6 751 Ft
Straight to Advanced Student's Book with Answers Pack Richard Storton / Kemény kötésű
common.buy 15 108 Ft
Gift & Award Bible-Ceb Common English Bible / Könyv
common.buy 6 846 Ft
Social Media Marketing For Dummies, 4th Edition Shiv Singh / Puha kötésű
common.buy 10 877 Ft
Sekhem Apep Michael W Ford / Puha kötésű
common.buy 8 957 Ft
Prague at the Turn of the Century Pavel Scheufler / Kemény kötésű
common.buy 6 831 Ft
Integrated Services Digital Network John Ronayne / Puha kötésű
common.buy 48 141 Ft
No Way Back Theodor Fontane / Puha kötésű
common.buy 7 320 Ft
hamarosan
Collaborative Filtering and Recommender Systems Jun Wang / Kemény kötésű
common.buy 44 947 Ft
Customer Empowerment Andreas Geyer-Schulz / Puha kötésű
common.buy 29 778 Ft

Without a doubt, new technologies, and notably the Internet, have had a profound and lasting impact on the marketing function. A paradigm shift has occurred which will forever change the way marketers and marketing managers work. This doesn t mean, however, that old marketing tools are no longer relevant. In this brand new textbook, Cor Molenaar summarizes classic concepts and current developments to create a new, integrated marketing model, in which all components are part of a customer-oriented approach. Molenaar highlights the influence of the application of IT and the Internet within marketing and reveals how this can affect the form, focus and business model of an organization. Supplemented by practical examples throughout as well as an accompanying website, e-Marketing is an essential read for all marketing and business administration students.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés e-Marketing
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 238
EAN 9780415677288
ISBN 0415677289
Libristo kód 04387597
Súly 468
Méretek 175 x 244 x 15
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása