Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Disasters and the Media

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Disasters and the Media Shirley Harrison
Libristo kód: 04598055
Kiadó PALGRAVE MACMILLAN, január 1999
Crisis management is of increasing importance to organizations. With the rise of single issue pressu... Teljes leírás
? points 331 b
52 975 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 10-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Airbus 330 JOHN A MOKTADIER / Puha kötésű
common.buy 24 368 Ft
Denationalization vs. 'The Right to Have Rights' Henry S. Matteo / Puha kötésű
common.buy 30 219 Ft
101 Hymn Stories Kenneth W Osbeck / Puha kötésű
common.buy 5 164 Ft
Technology, Pessimism, and Postmodernism Yaron Ezrahi / Kemény kötésű
common.buy 65 253 Ft
Der verdorrte Arm Thomas Hardy / Puha kötésű
common.buy 3 839 Ft
Strafjustiz und DDR-Unrecht. Band 4 Klaus Marxen / Kemény kötésű
common.buy 114 389 Ft
Matching Your Message to the Audience Robert A. Pauker / Kemény kötésű
common.buy 38 469 Ft
Algebraic and Geometric Methods in Statistics Paolo Gibilisco / Kemény kötésű
common.buy 51 598 Ft
Flappers: Vixen Jillian Larkin / Puha kötésű
common.buy 5 630 Ft
Sacrifice George Brown / Puha kötésű
common.buy 7 898 Ft
Firewall Policies and VPN Configurations Dale Liu / Puha kötésű
common.buy 27 199 Ft
Human Work Interaction Design: Designing for Human Work Torkil Clemmensen / Puha kötésű
common.buy 48 593 Ft

Crisis management is of increasing importance to organizations. With the rise of single issue pressure groups, the development of sophisticated and informed consumers and volatile voters, no organization in the public or private sector can afford to neglect preparation for dealing with the disasters that may befall it. This work aims to improve the relationship between the media and those subject to media scrutiny at a time of crisis or disaster by generating mutual understanding of their needs. Drawing on the experience of practitioners, it aims to disseminate good practice. Part I sets the context and raises some general issues on the theme of communicating at a time of crisis or disaster. Part II looks at the relationships between media and those who are trying to manage the crisis in public relations and public information terms. It contains a number of case studies clearly explaining how a variety of crises and disasters were managed by the organizations concerned, and how they were reported by the media. Part III is an extended case study of the Hillsborough disaster, examining what happened from the perspective of four very different people who were closely involved in the aftermath. The final section includes chapters on the value of training and rehearsal, and some of the lessons learned from Dunblane. This work is intended for public relations and media professionals, and for students taking courses in public relations and/or media studies.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása