Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Disasters and the Media

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Disasters and the Media Shirley  Harrison
Libristo kód: 03614540
Kiadó Palgrave Macmillan, január 1999
Crisis management is of increasing importance to organisations. With the rise of single-issue press... Teljes leírás
? points 331 b
51 669 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Dark Eden Chris Beckett / Puha kötésű
common.buy 4 583 Ft
On Weathering Mohsen Mostafavi / Puha kötésű
common.buy 16 330 Ft
Comparative Corporate Governance in China Guanghua Yu / Puha kötésű
common.buy 16 175 Ft
Distributions in Stochastic Network Models M. A . Osipova / Kemény kötésű
common.buy 59 702 Ft
Dickens's Great Expectations Ian Brinton / Puha kötésű
common.buy 15 970 Ft
Diary of a Social Detective Jeffrey E. Jessum / Puha kötésű
common.buy 9 186 Ft
BAKERS' DOZEN and Then Some Kay Baker / Puha kötésű
common.buy 8 172 Ft
About a Girl Lindsey Kelk / Puha kötésű
common.buy 6 270 Ft
Viral Applications of Green Fluorescent Protein Barry Hicks / Kemény kötésű
common.buy 52 433 Ft

Crisis management is of increasing importance to organisations. With the rise of single-issue pressure groups, the development of sophisticated and informed consumers and volatile voters, no organisation in the public or private sector can afford to neglect preparation for dealing with the disasters that may befall it. This book aims to improve the relationship between the media and those subject to media scrutiny at a time of crisis or disaster by generating mutual understanding of their needs. Drawing on the experience of practitioners, it aims to disseminate good practice. Part I sets the context and raises some general issues on the theme of communicating at a time of crisis or disaster. Part II looks at the relationships between media and those who are trying to manage the crisis in public relations and public information terms. It contains a number of case studies, each contributed by an expert, clearly explaining how a variety of crises and disasters were managed by the organisations concerned, and how they were reported by the media. Part III is an extended case study of the Hillsborough disaster, taking a candid look at what happened from the perspective of four very different people who were closely involved in the aftermath. The final section includes chapters on the value of training and rehearsal, and some of the lessons learned from Dunblane.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása