Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Creativity and Innovation in the Music Industry

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Creativity and Innovation in the Music Industry Peter Tschmuck
Libristo kód: 05281434
Why did jazz become a dominant popular music genre in the 1920s and rock 'n' roll in the 1950s? Why... Teljes leírás
? points 255 b
41 234 Ft -2 %
40 116 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 4 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
My Neighbor Totoro: The Novel Tsugiko Kubo / Kemény kötésű
common.buy 7 269 Ft
toplistás
Lore and Lust / Puha kötésű
common.buy 6 453 Ft
toplistás
Alain Delon Nick Rees-Roberts / Puha kötésű
common.buy 27 400 Ft
Pole Dance Fitness Irina Kartaly / Puha kötésű
common.buy 11 048 Ft
Franklin Barbecue Collection Aaron Franklin / Puha kötésű
common.buy 17 345 Ft
Excavator's 123: Goodnight, Goodnight, Construction Site Sherri Duskey Rinker / Kemény kötésű
common.buy 2 393 Ft
Court of Wings and Ruin / Kemény kötésű
common.buy 8 831 Ft
Botanist's Sticker Anthology DK / Kemény kötésű
common.buy 7 018 Ft
Novak Djokovic Chris Bowers / Puha kötésű
common.buy 4 625 Ft
Creative Paper Quilling Ann Martin / Puha kötésű
common.buy 5 794 Ft
Chip Shop in Poznan / Puha kötésű
common.buy 5 083 Ft
Mastering Docker Russ McKendrick / Puha kötésű
common.buy 19 814 Ft
My Shanghai Betty Liu / Kemény kötésű
common.buy 12 307 Ft

Why did jazz become a dominant popular music genre in the 1920s and rock 'n' roll in the 1950s? Why did heavy metal, punk rock and hiphop find their way from sub-cultures to the established music industry? What are the effects of new communication technologies and the Internet on the creation of music in the early 21st century? These and other questions are answered by Peter Tschmuck through an integrated model of creativity and innovation that is based on an international history of music industry since Thomas A. Edison invented the phonograph in 1877. Thus, the history of the music industry is described in full detail. By discussing the historic process of music production, distribution and reception the author highlights several revolutions in the music industry that were caused by the inference of aesthetic, technological, legal, economic, social and political processes of change. On the basis of an integrated model of creativity and innovation, an explanation is given on how the processes and structures of the present music industry will be altered by the ongoing digital revolution, which totally changed the value-added network of the production, dissemination and use of music. For the second edition, the author has reworked chapter 9 in order to include all the developments which shaped the music industry in the first decade of the 21st century from Napster to cloud-based music services and even beyond.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása