Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Creating New Markets in the Digital Economy

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Creating New Markets in the Digital Economy Irene C. L. Ng
Libristo kód: 02103124
Kiadó Cambridge University Press, február 2014
Creating New Markets in the Digital Economy looks at how digitisation is radically changing the way... Teljes leírás
? points 140 b
21 859 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Raman Scattering in Materials Science Willis H. Weber / Kemény kötésű
common.buy 139 583 Ft
alten Meister Eberhard von Bodenhausen / Puha kötésű
common.buy 24 090 Ft
Cell Cycle Control and Dysregulation Protocols Antonio Giordano / Kemény kötésű
common.buy 51 653 Ft
Young Explorers: Level 1: Teacher's Book Nina Lauder / Puha kötésű
common.buy 26 301 Ft
Orange Line 1 Frank Haß / Puha kötésű
common.buy 10 665 Ft
In Dreams & Winter Rose Nora Roberts / Puha kötésű
common.buy 4 581 Ft
Handbook of Gas Sensor Materials Ghendaii Korotcenkov / Kemény kötésű
common.buy 79 421 Ft

Creating New Markets in the Digital Economy looks at how digitisation is radically changing the way we buy and experience products and services. Sharing her unique perspective of both business and academia, Irene Ng examines the implications of digital connectivity, including the need to design and scale future business models to better fit 'lived lives', creating value as well as increasing worth so that new markets can emerge. The book provides a conceptual framework and practical advice to equip readers with the knowledge they need to develop future products and services that take advantage of connectivity and serve contexts better. With its accessible language, numerous case examples and illustrations to illuminate challenging concepts, this book is an important resource for business leaders, entrepreneurs and policy makers, as well as students of service science, business and engineering.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Creating New Markets in the Digital Economy
Szerző Irene C. L. Ng
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2014
Oldalszám 256
EAN 9781107627420
ISBN 1107627427
Libristo kód 02103124
Súly 396
Méretek 152 x 229 x 15
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása