Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Consumption and Identity at Work

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Consumption and Identity at Work Paul Du Gay
Libristo kód: 04715262
Kiadó SAGE Publications Ltd, november 1995
The realms of consumption have typically been seen to be distinct from those of work and production.... Teljes leírás
? points 258 b
40 589 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Deep Hot Biosphere Thomas Gold / Kemény kötésű
common.buy 19 844 Ft
US Army 1890-1920 Philip Katcher / Puha kötésű
common.buy 6 579 Ft
Weldability of Ferritic Stainless Steel Ajai Kumar Pathak / Puha kötésű
common.buy 11 723 Ft
Impact of Globalization on Infectious Disease Emergence and Control Forum on Microbial Threats / Puha kötésű
common.buy 22 645 Ft
Anthropology and Aesthetics / Puha kötésű
common.buy 12 242 Ft
Bonnie & Clyde Adam Peck / Puha kötésű
common.buy 7 662 Ft
On the Long Road Home Joe Walker / Puha kötésű
common.buy 5 758 Ft
Thomas and Sally Anonymous / Puha kötésű
common.buy 7 506 Ft
holly and the ivy / Kotta
common.buy 2 015 Ft
Dreamscapes: Finding a Place to Call to Call Your Own Bob Tabor / Kemény kötésű
common.buy 15 834 Ft
Life's Journey Jan Shannon / Puha kötésű
common.buy 4 735 Ft
Great'ma Jacqueline Wearing / Kemény kötésű
common.buy 13 144 Ft
Cancer-Related Genetic Testing and Counseling National Cancer Policy Forum / Puha kötésű
common.buy 21 013 Ft

The realms of consumption have typically been seen to be distinct from those of work and production. This book examines how contemporary rhetorics and discourses of organizational change are breaking down such distinctions - with significant implications for the construction of subjectivities and identities at work. In particular, Paul du Gay shows how the capacities and predispositions required of consumers and those required of employees are increasingly difficult to distinguish. Both consumers and employees are represented as autonomous, responsible, calculating individuals. They are constituted as such in the language of consumer cultures and the all-pervasive discourses of enterprise whereby persons are required to be entrepreneurs of the self, at work, at play and in all aspects of their lives. The first part of the book explores certain limitations in traditional approaches to the analysis of work identity.It presents an alternative, discursive framework in which to address contemporary 're-imaginings' of organizational life within the 'cult(ure)' of the consumer. Part Two develops the analysis by looking at an arena where the blurring of the boundaries between work and consumption identities is most pronounced - retailing. The author builds a sophisticated picture of how discourses of reform take hold in particular contexts, how they construct particular subject positions for employees to occupy, and how employees negotiate these identities in their everyday working lives. He concludes by considering the ethical and other issues of 'setting limits to enterprise'.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Consumption and Identity at Work
Szerző Paul Du Gay
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 1995
Oldalszám 224
EAN 9780803979284
ISBN 0803979282
Libristo kód 04715262
Súly 322
Méretek 159 x 231 x 12
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása