Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Consumption and Identity at Work

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Consumption and Identity at Work Paul Du Gay
Libristo kód: 04715261
Kiadó SAGE Publications Ltd, december 1995
The realms of consumption have typically been seen to be distinct from those of work and production.... Teljes leírás
? points 597 b
96 092 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Heart Is Noble Ogyen Trinley Dorje Karmapa / Puha kötésű
common.buy 5 793 Ft
Making of a Quagmire David Halberstam / Puha kötésű
common.buy 17 231 Ft
Quebec Anthology / Puha kötésű
common.buy 9 604 Ft
Fairness in the World Economy Americo Beviglia Zampetti / Kemény kötésű
common.buy 48 102 Ft

The realms of consumption have typically been seen to be distinct from those of work and production. This book examines how contemporary rhetorics and discourses of organizational change are breaking down such distinctions - with significant implications for the construction of subjectivities and identities at work. In particular, Paul du Gay shows how the capacities and predispositions required of consumers and those required of employees are increasingly difficult to distinguish. Both consumers and employees are represented as autonomous, responsible, calculating individuals. They are constituted as such in the language of consumer cultures and the all-pervasive discourses of enterprise whereby persons are required to be entrepreneurs of the self, at work, at play and in all aspects of their lives. The first part of the book explores certain limitations in traditional approaches to the analysis of work identity. It presents an alternative, discursive framework in which to address contemporary 're-imaginings' of organizational life within the 'cult(ure)' of the consumer.Part Two develops the analysis by looking at an arena where the blurring of the boundaries between work and consumption identities is most pronounced - retailing. The author builds a sophisticated picture of how discourses of reform take hold in particular contexts, how they construct particular subject positions for employees to occupy, and how employees negotiate these identities in their everyday working lives. He concludes by considering the ethical and other issues of 'setting limits to enterprise'.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Consumption and Identity at Work
Szerző Paul Du Gay
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 1995
Oldalszám 224
EAN 9780803979277
ISBN 0803979274
Libristo kód 04715261
Súly 470
Méretek 156 x 234 x 17
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása