Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Brand Breakout Nirmalya Kumar
Libristo kód: 05189305
Kiadó Palgrave Macmillan, február 2015
World class marketing experts, Nirmalya Kumar and Jan-Benedict Steenkamp set out a cutting-edge plan... Teljes leírás
? points 153 b
24 039 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás hamarosan
How Brands Grow Byron Sharp / Kemény kötésű
common.buy 12 107 Ft
How to Style Your Brand Fiona Humberstone / Puha kötésű
common.buy 13 533 Ft
Stasi John O. Koehler / Puha kötésű
common.buy 8 077 Ft
Plastisches Gestalten Christine Bachmeier / Lap
common.buy 11 179 Ft
Low-cost Nanomaterials Zhiqun Lin / Kemény kötésű
common.buy 51 953 Ft
Fighting Auschwitz Jozef Garlinski / Kemény kötésű
common.buy 15 947 Ft
Pictures of War Mary Griffiths / Puha kötésű
common.buy 7 730 Ft
Ice War Brian Falkner / Puha kötésű
common.buy 5 757 Ft
What do Philosophers Do? Penelope Maddy / Kemény kötésű
common.buy 18 141 Ft
Breakout M. Lamberg-Karlovs / Puha kötésű
common.buy 12 860 Ft
Ethics and Education Research Rachel Brooks / Kemény kötésű
common.buy 73 371 Ft
Walls of Jericho Rudolph Fisher / Puha kötésű
common.buy 14 632 Ft

World class marketing experts, Nirmalya Kumar and Jan-Benedict Steenkamp set out a cutting-edge plan for emerging market brands to achieve success in international markets. This best-selling, updated edition outlines eight strategies - including the Asian tortoise route, from B2B to B2C, brand acquisition and leveraging cultural resources - that will take brands from domestic dominance to worldwide triumph and dominance. For each strategic route, Kumar and Steenkamp examine the most effective implementation and identify the problems that companies will face and how these can be overcome. Full of international case studies including HTC, Tata Motors, Samsung, Lenovo, Pearl River Piano, Havaianas and Corona, the authors demonstrate that their strategies and underlying strategic brand-building principles are here to stay. Brand Breakout is not only a practical and enlightening guide for emerging market brands but crucial reading for Western companies who should not underestimate the challenge coming from these up-and-coming international businesses. It equips readers with the knowledge and techniques so that their brand can finally go global.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Brand Breakout
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2015
Oldalszám 256
EAN 9781137467591
ISBN 1137467592
Libristo kód 05189305
Súly 430
Méretek 157 x 236 x 16
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása