Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Brand Breakout

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Brand Breakout Kumar Nirmalya
Libristo kód: 01339380
Kiadó Palgrave Macmillan, június 2013
World class marketing experts, Nirmalya Kumar and Jan-Benedict Steenkamp set out a cutting-edge plan... Teljes leírás
? points 128 b
20 076 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Scrum Jeff Sutherland / Puha kötésű
common.buy 4 656 Ft
Autumn Gerda Muller / Leporelló
common.buy 2 826 Ft
Headspace Guide to... Mindfulness & Meditation Andy Puddicombe / Puha kötésű
common.buy 4 501 Ft
Steampunk Bible Jeff VanderMeer / Kemény kötésű
common.buy 10 123 Ft
Dominoes: Two: Sherlock Holmes: The Norwood Mystery Sir Arhur Conan Doyle / Puha kötésű
common.buy 6 342 Ft
hamarosan
Calla Cthulhu Evan Dorkin / Puha kötésű
common.buy 5 812 Ft
Bench Yoga: For Easier Yoga and Enhanced Meditation Eric Armstrong / Puha kötésű
common.buy 6 782 Ft
Dollhouse Fiona Davis / Puha kötésű
common.buy 6 702 Ft
hamarosan
Adolf Hitler Katie Daynes / Kemény kötésű
common.buy 2 826 Ft
Long Deception Mary McCluskey / Puha kötésű
common.buy 5 657 Ft
Submissive Tara Sue Me / Puha kötésű
common.buy 6 017 Ft
Pathology Reviews * 1989 Emanuel Rubin / Kemény kötésű
common.buy 41 718 Ft
Almost a Bride Jo Watson / Puha kötésű
common.buy 5 672 Ft
Cities Divided John Miller / Kemény kötésű
common.buy 39 938 Ft

World class marketing experts, Nirmalya Kumar and Jan-Benedict Steenkamp set out a cutting-edge plan for emerging market brands to achieve success in international markets. Brand Breakout outlines eight strategies - including the Asian tortoise route, from B2B to B2C, brand acquisition and leveraging cultural resources - that will take brands from domestic dominance to worldwide triumphominance cultural resources rand will go global.kground . For each strategic route, Kumar and Steenkamp examine the most effective implementation as well as identifying the problems that companies will face and how these can be overcome. Full of case studies from around the world including HTC, Tata Motors, Samsung, Lenovo, Pearl River Piano, Havaianas and Corona, the authors demonstrate that their strategies and underlying strategic brand-building principles are here to stay. Brand Breakout is not only a practical and enlightening guide for emerging market brands but crucial reading for Western companies who should not underestimate the challenge coming from these up-and-coming international businesses. By understanding their strategies and success factors, Western companies can plot their counter-strategies for this new business environment. In this engaging and illuminating book, Brand Breakout equips readers with the knowledge and techniques so that their brand can finally go global.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása