Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Affordances for Teaching in an International Classroom

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Affordances for Teaching in an International Classroom Gaisch Martina
Libristo kód: 09527516
This study focuses on disciplinary teachers' perceptions of International Classroom Affordances (ICA... Teljes leírás
? points 273 b
42 527 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


First Battle of Manassas John J Hennessy / Puha kötésű
common.buy 8 189 Ft
City-State Civism in Ancient Athens Thomas L. Dynneson / Kemény kötésű
common.buy 55 043 Ft
Harry B. Smith John Franceschina / Puha kötésű
common.buy 26 378 Ft
Provokaciya soversheniya prestupleniya Olesya Dmitrieva / Puha kötésű
common.buy 14 854 Ft
Tree in the Garden and Other Stories Brooks Horsley / Puha kötésű
common.buy 5 343 Ft
Scottish Social Democracy Michael Keating / Puha kötésű
common.buy 28 900 Ft
Lost River, 1 DVD Nico Leunen / DVD
common.buy 5 388 Ft
Pulpit Themes, Adjumenta Oratoris Sacri F X 1823-1904 Schouppe / Kemény kötésű
common.buy 18 717 Ft
Measuring Biological Impacts of Nanomaterials Joachim Wegener / Kemény kötésű
common.buy 102 430 Ft
Kinder in Der Schule Heike de Boer / Puha kötésű
common.buy 35 424 Ft

This study focuses on disciplinary teachers' perceptions of International Classroom Affordances (ICA) during English-medium education in a multilingual university setting (EMEMUS) in Austria. The main aim is to generate a conceptual model grounded in the data that points to the perceptual mechanisms of disciplinary teachers involved in this particular case study. Findings leading to the ICA model suggest that teachers perceive ICA on four analytical levels (at the framing, reacting, appropriating and embracing stage). They were found to appropriate their classroom practices in line with the emergent action possibilities they were able to perceive. The sequential affordance-based perception process largely depended on their subjective grounds for action and reflection, but was also stimulated by the researcher in form of itineraries of transformation. Personal agency coupled with hardened internalised societal patterns and the positivist conception of institutional rules were identified as the biggest defordances in EMEMUS.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Affordances for Teaching in an International Classroom
Szerző Gaisch Martina
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2015
Oldalszám 232
EAN 9783838151496
ISBN 3838151496
Libristo kód 09527516
Súly 345
Méretek 152 x 229 x 13
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása