Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Your Customer Rules!

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Your Customer Rules! Bill Price
Libristo kód: 04953159
Kiadó John Wiley & Sons Inc, január 2015
While there are growing technological solutions for many challenges that companies face, organizatio... Teljes leírás
? points 66 b
11 424 Ft -9 %
10 393 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Essentials of Corporate Financial Management Glen Arnold / Puha kötésű
common.buy 40 919 Ft
How to Contact Celebrities for Fun and Profit Jordan McAuley / Puha kötésű
common.buy 5 870 Ft
Time, space and pace Rabelani Dagada / Puha kötésű
common.buy 23 623 Ft

While there are growing technological solutions for many challenges that companies face, organizations often struggle to really improve one of the most important: the sales and service experiences they offer customers. Despite extensive--and expensive--efforts, this critical competitive edge remains out of reach for many.In "Give Them What They Want, " Bill Price and David Jaffe reveal the truth about how the best organizations design, measure, and deliver great customer serivce experiences. Based on extensive research into top-performing organizations, they have devised 7 simple principles based on the expressions from customers and employees that correspond with the highest customer retention--and therefore sustained profits. These 7 drivers of great customer experience are: You know me, you remember meYou give me choicesYou make it easy for meYou value meYou trust meYou surprise me withstuff that I can't imagineYou make me better and let me do moreAlongside these 7 drivers, the authors share examples of companies who succeed at customer experience, such as Amazon, Apple, BankWest (Australia), Danaher/Fluke, DIRECTV, FlightCentre, the Gates Foundation, GraniteRock, Honda, Joie de Vivre Hospitality, Kohler, RACV, Starbucks, Telefonica O2, T-Mobile, USAA, Ventre-Privee, and Yamato Transport.With a simple, elegant solution for driving lasting value for customers by providing a great customer experience, "Give Them What They Want" is essential reading for store managers, contact center managers, leaders of customer-facing teams, and executives.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Your Customer Rules!
Szerző Bill Price
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2015
Oldalszám 272
EAN 9781118954775
ISBN 1118954777
Libristo kód 04953159
Súly 474
Méretek 157 x 238 x 24
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása