Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Women Drinking out in Britain Since the Early Twentieth Century

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Women Drinking out in Britain Since the Early Twentieth Century David W. Gutzke
Libristo kód: 02617596
Kiadó MANCHESTER UNIVERSITY PRESS, november 2013
Given recent media coverage of women's drinking habits, it is surprising that a topic of such intere... Teljes leírás
? points 371 b
59 449 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-16 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Flight Mh370 Shaun Herbert / Puha kötésű
common.buy 6 196 Ft
Collected Legal Papers Holmes / Puha kötésű
common.buy 10 757 Ft
Slowhand At 70 - Live, 1 DVD Eric Clapton / DVD
common.buy 9 445 Ft
Introduction to Kant's Moral Philosophy Jennifer K. Uleman / Kemény kötésű
common.buy 28 192 Ft
Zins- Und Wahrungsrisiken Optimal Managen Christian Spindler / Puha kötésű
common.buy 26 865 Ft
Psychoactive Drugs A. J. Goudie / Puha kötésű
common.buy 74 818 Ft
Elemente Der Ersten Hauptgruppe; Einschl. Ammonium; Horst Schilling / Puha kötésű
common.buy 35 577 Ft
Guia Facil del Inmigrante Dorys Martinez / Puha kötésű
common.buy 6 196 Ft
Light of Egypt Minnie Higgin / Puha kötésű
common.buy 6 181 Ft

Given recent media coverage of women's drinking habits, it is surprising that a topic of such interest has not produced a comprehensive examination. This book provides not just a survey spanning a century of momentous change, but integrates diverse sources with concepts to offer a new understanding of the changing nature of women's drinking patterns. It challenges traditional assumptions and offers original interpretations about the diverse factors influencing women's consumption of alcohol, including advertising, moral panics, sexism, legislative initiatives, employment, age, ethnicity, technology, new drinking venues and marketing strategies. What most influenced how women transformed their consumption of alcohol? What beverages did they drink? To what extent did women themselves act as agencies of change? These and other questions serve as the basis for analysing women's drinking patterns from a social and cultural perspective. Close attention is also paid to the image of drinking projected in advertising, the mass media and films.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása