Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Wirkungsanalyse fuer segmentspezifische Warentestwerbung

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Wirkungsanalyse fuer segmentspezifische Warentestwerbung Vera A. Buschmann
Libristo kód: 15219510
Die Kopflastigkeit der Verbraucherpolitik hat zur Vernachlässigung bestimmter Problemgruppen geführt... Teljes leírás
? points 165 b hamarosan hamarosan
26 624 Ft
Utánnyomás Megjelenés ismeretlen Megjelenés ismeretlen

30 nap a termék visszaküldésére

Die Kopflastigkeit der Verbraucherpolitik hat zur Vernachlässigung bestimmter Problemgruppen geführt, insbesondere der sozial schwachen (jugendlichen) Verbraucher. Mit Hilfe neuster wissenschaftlicher Erkenntnisse aus den Einstellungs-, Informationsverarbeitungs- und Lerntheorien werden alternative Strategien entwickelt, um diese Gruppe zu erreichen. Wie eine segmentspezifische Werbung für die Stiftung Warentest sein sollte, wird in einer empirischen Felduntersuchung mit Längsschnittcharakter an der Schule überprüft.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Wirkungsanalyse fuer segmentspezifische Warentestwerbung
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 1986
Oldalszám 270
EAN 9783820492750
ISBN 3820492755
Libristo kód 15219510
Súly 350
Méretek 148 x 210 x 17
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása