Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Wirkungen Von Markenkrisen

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Wirkungen Von Markenkrisen Stephan Weyler
Libristo kód: 01687884
Kiadó Springer Gabler, december 2012
Die Marke als zentraler Werttreiber eines Unternehmens unterliegt stets der Gefahr einer Markenkrise... Teljes leírás
? points 227 b
35 803 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Confessions of an English Opium-Eater and Other Writings Thomas de Quincey / Puha kötésű
common.buy 3 461 Ft
Pád do Maelströmu a jiné povídky Edgar Allan Poe / Kemény kötésű
common.buy 4 786 Ft
Peter Rabbit Let's Cuddle Beatrix Potter / Leporelló
common.buy 5 980 Ft
Erste Hilfe Airbrush Mathias Faber / Puha kötésű
common.buy 8 594 Ft
Make-up Boris Entrup / Puha kötésű
common.buy 9 678 Ft
Blickwinkel Heike Kessel / Puha kötésű
common.buy 7 224 Ft
Verhaltensbeobachtungsbogen für Vorschulkinder (VBB-VK) Christine Ettrich / Puha kötésű
common.buy 6 927 Ft
Interwar Unemployment in International Perspective Barry J. Eichengreen / Puha kötésű
common.buy 103 526 Ft
Linguistische Theorien Hilke Elsen / Puha kötésű
common.buy 11 159 Ft
Neurobiologie und Psychotherapie Georg Juckel / Kemény kötésű
common.buy 10 040 Ft
Chaos in Nature Christophe Letellier / Kemény kötésű
common.buy 63 360 Ft
Das Recht des Kindes auf Religion Friedrich Schweitzer / Kemény kötésű
common.buy 9 647 Ft
Progress in Polyimide Chemistry II H.R. Kricheldorf / Kemény kötésű
common.buy 53 728 Ft

Die Marke als zentraler Werttreiber eines Unternehmens unterliegt stets der Gefahr einer Markenkrise. Das langfristig aufgebaute Markenimage und Markenguthaben können empfindlich beschädigt werden. Trotz der hohen Bedeutung von Markenkrisen für die Unternehmenspraxis wurden die Ursachen und deren Wirkungen auf unterschiedlich starke Marken bisher nicht hinreichend erforscht. In einer empirischen Studienreihe untersucht Stephan Weyler die Ausprägungen von produktbedingten und ethisch bedingten Markenkrisen auf verhaltenswissenschaftliche Zielgrößen und die Wirkungen von möglichen Reaktionsstrategien auf Markenkrisen. Aus den Ergebnissen leitet der Autor Handlungsempfehlungen für das Markenmanagement ab.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Wirkungen Von Markenkrisen
Szerző Stephan Weyler
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 282
EAN 9783658000608
ISBN 3658000600
Libristo kód 01687884
Súly 399
Méretek 148 x 210 x 17
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása