Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Wirkung Von Social Media Auf Marken

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Wirkung Von Social Media Auf Marken Daniela Eilers
Libristo kód: 02725220
Kiadó Springer Gabler, május 2014
Obwohl Social Media bereits einen beachtlichen Einzug in die Praxis des§Markenmanagements gehalten h... Teljes leírás
? points 198 b
30 760 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Zauberhaftes Cornwall Daphne Du Maurier / Puha kötésű
common.buy 3 671 Ft
Home-based treatment Pirkko Karvonen / Puha kötésű
common.buy 6 315 Ft
Left to Write J E Klimek / Puha kötésű
common.buy 7 844 Ft
Introduction to electrical machines Malik Abdulrazzaq / Puha kötésű
common.buy 26 546 Ft
Ist die Werbung der Moebelhandler noch zeitgemass? Matthias Przybilla / Puha kötésű
common.buy 16 212 Ft
Computational Algebraic Geometry Frederic Eyssette / Puha kötésű
common.buy 26 153 Ft
Aspects of Law Reform Jack Straw / Kemény kötésű
common.buy 19 105 Ft

Obwohl Social Media bereits einen beachtlichen Einzug in die Praxis des§Markenmanagements gehalten hat, stehen Marken noch immer vor der Herausforderung, Social Media zielgerichtet hinsichtlich spezifischer Ziele der Markenführung einzusetzen. Daniela Eilers baut ein Untersuchungsmodell auf, das die Instrumente der Markenführung in Social Media auf ihre Wirkungsweisen und -stärken untersucht. Durch die gegenüberstellende Analyse einer Automobil- und einer Lebensmittelmarke werden zudem branchenspezifische Differenzen in der Wirkung von Social Media auf Marken berücksichtigt. Auf Basis der empirischen Ergebnisse zeigt die Autorin, wie Social Media zielgerichtet in der Markenführung eingesetzt werden kann.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Wirkung Von Social Media Auf Marken
Szerző Daniela Eilers
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2014
Oldalszám 264
EAN 9783658058265
ISBN 3658058269
Libristo kód 02725220
Súly 381
Méretek 148 x 210 x 17
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása