Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Wirksamkeitsforschung Basis für erfolgreiche Kommunikationskonzepte

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Wirksamkeitsforschung   Basis für erfolgreiche Kommunikationskonzepte Jolin Lewandowski
Libristo kód: 06840058
Kiadó VDM Verlag Dr. Müller, november 2010
Bundesweit kostet es die Werbetreibenden regelmäßig hohe Summen, die Aufmerksamkeit und Neugier der... Teljes leírás
? points 149 b
24 662 Ft -4 %
23 436 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
BEASTARS, Vol. 1 Paru Itagaki / Puha kötésű
common.buy 4 912 Ft
toplistás
Dungeon Crawl Classics Softcover Edition Games Goodman / Puha kötésű
common.buy 13 093 Ft
toplistás
Dumbledore / Kemény kötésű
common.buy 5 602 Ft
toplistás
Jade City Fonda Lee / Puha kötésű
common.buy 7 557 Ft
Harleen Stjepan Sejic / Kemény kötésű
common.buy 10 877 Ft
kiárusítás
Atomic Habits James Clear / Audio CD
common.buy 4 408 Ft
Visual Doing Willemien Brand / Puha kötésű
common.buy 8 217 Ft
Deadly Education / Puha kötésű
common.buy 4 076 Ft
Lonely Planet South America Lonely Planet / Puha kötésű
common.buy 12 892 Ft
Time Jumpers, 5 Brandon Mull / Kemény kötésű
common.buy 7 083 Ft
Madam Phoebe Wynne / Puha kötésű
common.buy 6 877 Ft
Journey Mapping Playbook Jerry Angrave / Puha kötésű
common.buy 13 033 Ft
Paradisse Kiss 05 AI YAZAWA / Puha kötésű
common.buy 3 794 Ft
Wybaczam ci. Ina Kobryn. Tom 1 Remigiusz Mróz / Puha kötésű
common.buy 3 698 Ft

Bundesweit kostet es die Werbetreibenden regelmäßig hohe Summen, die Aufmerksamkeit und Neugier der Menschen auf sich und ihre Produkte oder Dienstleistungen zu lenken. Dies geschieht in Form von Werbung, die mit Verhaltensbeeinflussung mittels unterschiedlicher Werbemaßnahmen arbeitet. Werbemaßnahmen sollten in effizienter Weise konzipiert, geplant, realisiert und vor allem kontrolliert werden, um hinsichtlich der Erreichung der Werbeziele wirkungsvoll zu sein. Da die bekannten Verfahren der quantitativen Werbeforschung allein jedoch nicht mehr auszureichen scheinen, gewinnen die qualitativen Messverfahren, in der Methoden der Semiotik und der Linguistik zum Einsatz kommen, immer mehr an Bedeutung. Diese Verfahren untersuchen die qualitative, inhaltlich intendierte Werbewirksamkeit und betrachten vor allem, ob und wie sich Werbebotschaften verankern. Diese Arbeit basiert deshalb auf den Erkenntnissen der Reiz- und Wahrnehmungsforschung und zeigt die daraus resultierenden umsetzbaren Formen für Werbeinhalte und Botschaften und deren Relevanz für Kommunikationskonzepte.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Wirksamkeitsforschung Basis für erfolgreiche Kommunikationskonzepte
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 156
EAN 9783639333800
Libristo kód 06840058
Méretek 149 x 219 x 18
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása