Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Wine and Tourism Marta Peris-Ortiz
Libristo kód: 09271994
Kiadó Springer International Publishing AG, november 2015
The aim of this book is to show how wine tourism can be used as a model for sustainable economic dev... Teljes leírás
? points 304 b
48 890 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 10-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Children of Ruin Adrian Tchaikovsky / Puha kötésű
common.buy 4 794 Ft
toplistás
Avedon Advertising Richard Avedon / Kemény kötésű
common.buy 49 534 Ft
Kingsbane Claire Legrand / Puha kötésű
common.buy 4 326 Ft
Heston Blumenthal at Home Heston Blumenthal / Kemény kötésű
common.buy 20 351 Ft
Lonely Planet South America Lonely Planet / Puha kötésű
common.buy 13 142 Ft
Microsoft Dynamics 365 For Dummies Renato Bellu / Puha kötésű
common.buy 9 861 Ft
Medical Anomalies / Puha kötésű
common.buy 8 332 Ft
Urban Sketching Handbook Color First, Ink Later MIKE YOSHIAKI DAIKUB / Puha kötésű
common.buy 6 741 Ft
Observational Sketching Mariko Higaki / Puha kötésű
common.buy 6 437 Ft
Ordinary - Recordings Rem Koolhaas / Puha kötésű
common.buy 10 248 Ft
Herbal Magic Journal E. D CHESBOROUGH / Kemény kötésű
common.buy 5 809 Ft
First Look at Perturbation Theory James G. Simmonds / Puha kötésű
common.buy 4 295 Ft
Biostratigraphic and Geological Significance of Planktonic Foraminifera Dr. Marcelle BouDagher-Fadel / Puha kötésű
common.buy 11 391 Ft

The aim of this book is to show how wine tourism can be used as a model for sustainable economic development, driving economic growth and social development in some locations. It will explore the interaction between tourism and viticulture in wine tourism destinations, while also explaining some of the repercussions of these activities. This book covers various topics including regional development, environmental management, sustainable viticulture, quality management in wineries and wine tourism routes among others.§§Wine tourism, which combines two important yet distinct economic activities (i.e., tourism and viticulture), has recently emerged as a new tourism product driven by tourists' search for new experiences and wineries' need to diversify their businesses and seek new revenue streams to boost sales. This new form of tourism, which typically takes place in rural areas and which combines wine production with tourist activities, is becoming important for such regions by providing a complementary income source. It provides a model for sustainable economic development for these regions, which for various reasons may otherwise struggle to develop.§§Featuring cases and business implications from various locations, this book provides an important source of knowledge-both theoretical and practical-suitable to academics, scholars, researchers, and practitioners in the tourism sector and the wine industry.§§

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása