Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

William Baumols Markttheorie unternehmerischer Innovation

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv William Baumols Markttheorie unternehmerischer Innovation Martin Leschke
Libristo kód: 01460403
Kiadó JCB Mohr (Paul Siebeck), november 2011
Der vorliegende Band beschäftigt sich mit den bahnbrechenden Ansätzen des Ökonomen William Baumol. I... Teljes leírás
? points 83 b
12 997 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


The Search Geoff Dyer / Puha kötésű
common.buy 5 713 Ft
Water Pollution Sarah V Thomas / Kemény kötésű
common.buy 38 559 Ft
Complex Analysis Peter Ebenfelt / Kemény kötésű
common.buy 66 211 Ft

Der vorliegende Band beschäftigt sich mit den bahnbrechenden Ansätzen des Ökonomen William Baumol. In der Wirtschaftstheorie und -politik können seine Arbeiten zum Unternehmertum, zu Fragen der Umweltpolitik, der Wettbewerbstheorie sowie zur Dynamik des Marktsystems als grundlegend für das Verständnis und die Funktionsweise moderner Marktwirtschaften angesehen werden. Seiner Ansicht nach besteht die Rolle des Staates nicht darin, den Markt, auch wenn er unerwünschte Ergebnisse liefert, außer Kraft zu setzen, sondern ihn zuallererst richtig in Kraft zu setzen. Sein Ziel ist es, Lernprozesse in Gang zu setzen, die für die Lösung drängender gesellschaftlicher Probleme unverzichtbar sind. Es gehört zu den großen Vorzügen seines ungewöhnlich umfang- und facettenreichen Gesamtwerks, Standards zu setzen, die der weiteren Theoriebildung außerordentlich wichtige Anregungen geben.§Mit Beiträgen von: §Thomas Apolte, Markus Beckmann, Thomas Döring, Gerhard Engel, Oliver Falck, Bernd Hansjürgens, Stefan Hielscher, Martin Leschke, Nils Otter, Martin Petrick, Birger P. Priddat, Ingo Pies, §Walter Reese-Schäfer, Dirk Sauerland, Guido Schröder, §Reinhard Zintl

Információ a könyvről

Teljes megnevezés William Baumols Markttheorie unternehmerischer Innovation
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 264
EAN 9783161510359
ISBN 3161510356
Libristo kód 01460403
Súly 405
Méretek 153 x 231 x 19
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása