Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Why People (Don't) Buy

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Why People (Don't) Buy Amitav Chakravarti
Libristo kód: 09182740
Kiadó Palgrave Macmillan, május 2015
Crafting successful marketing strategies requires two skills: the ability to diagnose why consumers... Teljes leírás
? points 140 b
21 769 Ft
Beszállítói készleten Küldés 9-13 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Best-Loved Yeats William Butler Yeats / Kemény kötésű
common.buy 6 590 Ft
Streamlined: Classic Cars of the 20th Century Malte Jurgens / Kemény kötésű
common.buy 29 364 Ft
CÓMO DIBUJAR PERROS Y GATOS A PARTIR DE FORMAS BÁSICAS Christopher Hart / Kemény kötésű
common.buy 10 425 Ft
Oh What A Lovely War Charles Chiltern / Puha kötésű
common.buy 6 431 Ft
Bootlegs : el tesoro de rock : el gran legado de Pink Floyd Fernando Forcada Miranda / Puha kötésű
common.buy 7 301 Ft
Sonatinas - Book 2: Piano Solo Kuhlau Friedrich / Puha kötésű
common.buy 4 118 Ft
Be a Hero! May Nakamura / Puha kötésű
common.buy 3 745 Ft
Mineralogical Applications of Crystal Field Theory Roger G. Burns / Puha kötésű
common.buy 59 554 Ft
Complex Analysis for Practical Engineering Kozo Sato / Kemény kötésű
common.buy 20 884 Ft

Crafting successful marketing strategies requires two skills: the ability to diagnose why consumers are not buying, and the ability to predict how marketing actions will change consumer behavior. Drawing from a rich repertoire of consumer behavior theories which are only found in scientific journals, the authors offer a unique and extensively-tested 'GO-STOP Signal Framework', which allows managers to understand why consumers are not buying their product and helps them to predict how to change consumer behavior. This highly readable book is full of practical diagrams and maps, as well as international case studies to exemplify the framework's value, to show that it is useful in explaining paradoxical consumer behavior, why smart managers make strategic mistakes, and how to avoid such mistakes.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása