Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Wertorientiertes Vertriebsmanagement im Mittelstand zur Unternehmenswertsteigerung

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Wertorientiertes Vertriebsmanagement im Mittelstand zur Unternehmenswertsteigerung Sebastian Möller
Libristo kód: 15380087
Kiadó Grin Publishing, november 2016
Masterarbeit aus dem Jahr 2014 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Markt... Teljes leírás
? points 192 b
30 156 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Cannibalism Bill Schutt / Puha kötésű
common.buy 7 083 Ft
Famous Five: Five Have A Wonderful Time Enid Blyton / Puha kötésű
common.buy 3 290 Ft
Uncle Uli's Unusual Umbrella Marie G. Bruno / Kemény kötésű
common.buy 12 479 Ft
Rundfunkaufsicht im Bundesstaat Margarete Schuler-Harms / Puha kötésű
common.buy 19 310 Ft
Man On A Mission Marv Feldman / Puha kötésű
common.buy 13 078 Ft
Sediment Routing Systems Philip Allen / Kemény kötésű
common.buy 45 295 Ft
Le Congres, Est-Ce La Vraie Paix ? GERMAIN-F / Puha kötésű
common.buy 6 705 Ft
In Sleep's Circumference Charles Sabukewicz / Puha kötésű
common.buy 7 572 Ft
Sacred to the Touch Thomas A. DuBois / Puha kötésű
common.buy 17 123 Ft
Level 2 Story 9-The Witch That Shivered Margaret W. Turner / Puha kötésű
common.buy 19 783 Ft
La gestión municipal desde el desarrollo turístico sostenible Irma Vásquez Velásquez / Puha kötésű
common.buy 20 932 Ft

Masterarbeit aus dem Jahr 2014 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Social Media, Note: 2,0, FOM Hochschule für Oekonomie & Management gemeinnützige GmbH, Dortmund früher Fachhochschule, Sprache: Deutsch, Abstract: Das Ziel der vorliegenden Arbeit ist es, eine differenzierte Betrachtung des Kundenwerts als vertriebliche Steuerungsgröße, sowie unterstützend dazu als Grundlage der vertrieblichen Anreizgestaltung im Rahmen der Prinzipal-Agent-Theorie (PAT) vorzunehmen. Im Fokus soll die Frage stehen, wie speziell im Mittelstand der Customer Lifetime Value (CLV) als Kennzahl für den Kundenwert umzusetzen beziehungsweise zu organisieren ist, um diesen - im Rahmen einer generellen Shareholder-Value-Orientierung im Marketing - für eine effektive Ressourcenallokation und als Basis eines vertrieblichen Anreiz- und Entlohnungssystems, einsetzen zu können.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Wertorientiertes Vertriebsmanagement im Mittelstand zur Unternehmenswertsteigerung
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2016
Oldalszám 112
EAN 9783668325791
ISBN 3668325790
Libristo kód 15380087
Súly 154
Méretek 148 x 210 x 7
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása