Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Werbewirkung und Werbeerfolg von Guerilla Marketing

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Werbewirkung und Werbeerfolg von Guerilla Marketing Matthias Gerber
Libristo kód: 06822735
Kiadó VDM Verlag Dr. Müller, november 2008
Die Werbebranche sieht sich im Zuge der medialen§Informationsüberlastung einem Kampf um das§ökonomis... Teljes leírás
? points 171 b
28 344 Ft -5 %
26 927 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
The Little Friend Donna Tartt / Puha kötésű
common.buy 4 534 Ft
toplistás
DevOps Handbook Jez Humble / Puha kötésű
common.buy 13 879 Ft
toplistás
People, Power, and Profits / Puha kötésű
common.buy 4 690 Ft
Who Moved My Cheese Spencer Johnson / Puha kötésű
common.buy 3 244 Ft
Fungi Brent Povis / Játék
common.buy 4 846 Ft
John Bauer Tarot Deck John Bauer / Játék
common.buy 8 922 Ft
Shungite Regina Martino / Puha kötésű
common.buy 6 484 Ft
Witcher Journal / Kemény kötésű
common.buy 10 610 Ft
Culture of Fascism / Puha kötésű
common.buy 12 746 Ft
Correspondence Of Mr. Ralph Izard Of South Carolina V1 Ralph Izard / Kemény kötésű
common.buy 22 413 Ft
Imbolg Maighread Medbh / Puha kötésű
common.buy 9 269 Ft
Urban Spaces in Japan / Kemény kötésű
common.buy 100 393 Ft

Die Werbebranche sieht sich im Zuge der medialen§Informationsüberlastung einem Kampf um das§ökonomische Gut Aufmerksamkeit ausgesetzt. Es wird§immer schwieriger, effektiv zu werben und im§allgemeinen Werbechaos überhaupt noch wahrgenommen zu§werden. Neue Werbekonzepte sind gefragt, welche die§Normen klassischer Werbung durchbrechen denn was§die Norm durchbricht, erzielt Aufmerksamkeit und§Wirkung. In diesem Zusammenhang fällt in der§Werbepraxis vermehrt ein neuer Begriff: Guerilla§Marketing . §Die vorliegende Arbeit setzt sich zum Ziel, einen§ersten empirischen Beitrag zur Erforschung der§Werbeeffizienz von Guerilla Marketing zu leisten.§Durch die Herleitung einer umfassenden§Begriffsdefinition wird ein allgemeines Verständnis§für den Forschungsgegenstand geschaffen. Zudem wird§in diesem Buch ein spezifisches Werbewirkungs-Modell§zum Guerilla Marketing theoretisch erarbeitet und§darauf in einer experimentellen Studie empirisch§untersucht. Ziel der Studie: Eine Guerilla Marketing §Werbemassnahme und eine klassische Werbemassnahme in§Bezug auf Werbewirkung und Werbeerfolg miteinander§vergleichen und daraus neue Erkenntnisse für die§Werbepraxis gewinnen.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Werbewirkung und Werbeerfolg von Guerilla Marketing
Szerző Matthias Gerber
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2009
Oldalszám 172
EAN 9783639141016
Libristo kód 06822735
Súly 238
Méretek 150 x 220 x 9
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása