Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Werbecharaktere Im Umfeld Fiktionaler Medienwelten

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Werbecharaktere Im Umfeld Fiktionaler Medienwelten Anja Spilski
Libristo kód: 01783602
Kiadó Gabler Verlag, január 2011
Bei der Gestaltung von Werbekampagnen können Unternehmen neue Werbefiguren kreieren, aber auch auf s... Teljes leírás
? points 227 b
35 674 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


hamarosan
Rother Wanderführer Thüringer Wald Bernhard Pollmann / Puha kötésű
common.buy 9 000 Ft
Mostly Macro Lisa Turner / Puha kötésű
common.buy 7 856 Ft
APAB/4 - Programmiersprache der SAP Markus Dreßler / Puha kötésű
common.buy 18 412 Ft
Deiner Seele Grab Inge Löhnig / Puha kötésű
common.buy 4 046 Ft
Hobbyschnitzen Thomas Spangler / Puha kötésű
common.buy 5 486 Ft
Biocommunication of Plants Günther Witzany / Kemény kötésű
common.buy 103 153 Ft
Diaspora / Puha kötésű
common.buy 5 582 Ft
B.E.N. - Der Schatz vom Kalkberg Frank Lehmann / Puha kötésű
common.buy 2 916 Ft
Schlusselqualifikationen Ulrich Wettemann / Puha kötésű
common.buy 31 302 Ft
Mapping Responsibility Herbert Fingarette / Puha kötésű
common.buy 9 236 Ft
Symbole im Medienwahlkampf Sven Renkel / Puha kötésű
common.buy 48 986 Ft
Am Rio de La Plata Karl May / Kemény kötésű
common.buy 30 248 Ft
hamarosan
Eichhörnchen Bettina Rothenheber / Puha kötésű
common.buy 8 875 Ft
Ljubov' moya - Revoljuciya... Alexandr Sych / Puha kötésű
common.buy 18 613 Ft
Parteiensystem in Israel Olaf Kunde / Puha kötésű
common.buy 16 339 Ft

Bei der Gestaltung von Werbekampagnen können Unternehmen neue Werbefiguren kreieren, aber auch auf solche Charaktere zurückgreifen, die Konsumenten aus Filmen, TV-Serien oder Romanen kennen. Anja Spilski analysiert in vier experimentellen Studien, ob ein Transfer von erfundenen Charakterbedeutungen aus Filmen oder TV-Serien in die Werbung hinein gelingen kann, oder ob Konsumenten Fiktion und Informationen außerhalb der Fiktion voneinander trennen.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Werbecharaktere Im Umfeld Fiktionaler Medienwelten
Szerző Anja Spilski
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 306
EAN 9783834926784
ISBN 3834926787
Libristo kód 01783602
Kiadó Gabler Verlag
Súly 395
Méretek 148 x 210 x 18
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása