Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Welche Assoziationen hat der Konsument mit Wein?

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Welche Assoziationen hat der Konsument mit Wein? Michaela Kuhnt
Libristo kód: 06841211
Kiadó VDM Verlag, április 2011
Weinbeschreibungen von Winzern sind oft nicht kongruent mit den Assoziationen von Konsumenten. Kenne... Teljes leírás
? points 138 b
22 123 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


In Your Wildest Dreams Kimi Foos / Puha kötésű
common.buy 5 263 Ft
Systems Theory and Practice in the Knowledge Age Gillian Ragsdell / Puha kötésű
common.buy 75 179 Ft
Roman Household Thomas Wiedemann / Puha kötésű
common.buy 24 291 Ft
Ultrafast Chemical Exchange Spectroscopy Zheng Junrong / Puha kötésű
common.buy 35 296 Ft
CONCERTO IGOR STRAVINSKY / Puha kötésű
common.buy 19 708 Ft
Reporting Business Eyasu Alemie / Puha kötésű
common.buy 19 934 Ft
Theology and Intelligibility Michael Durrant / Kemény kötésű
common.buy 46 588 Ft
Mensch-Maschine-Systeme Gunnar Johannsen / Puha kötésű
common.buy 26 994 Ft
Map Anza-Borrego Desert Region Diana Lindsay / Térkép
common.buy 4 552 Ft
Port Operations and Container Terminal Management Evrim Ursavas Guldogan / Puha kötésű
common.buy 22 123 Ft
Die Einfuhrung Von CAD ALS Reorganisationsprozess Bernhard Christmann / Puha kötésű
common.buy 31 371 Ft
Umweltgerechter Verkehr Rolf Kreibich / Puha kötésű
common.buy 31 371 Ft
Comercio Novohispano con la Peninsula Iberica Martinez Saldana Hugo / Puha kötésű
common.buy 26 510 Ft
Einf hrung in Das Datenanalysesystem SPSS Wolf-Michael Kahler / Puha kötésű
common.buy 26 994 Ft
Counseling Kids Donald L. Peters / Puha kötésű
common.buy 27 834 Ft
Law and Irresponsibility Scott Veitch / Kemény kötésű
common.buy 85 391 Ft

Weinbeschreibungen von Winzern sind oft nicht kongruent mit den Assoziationen von Konsumenten. Kenner beschreiben Weine sehr detailliert und entsprechen damit nicht vollständig der Einschätzung, die Konsumenten von ihrem Produkt haben. Es ist daher durchaus für den Winzer interessant zu wissen, welche Assoziationen Konsumenten mit ihren Weinen haben im Sinne einer besseren Kundenorientierung und betreuung. Werden Weinbeschreibungen dahingehend adaptiert, dass emotionale Aspekte als Teil der Produktattribute einfließen, dann wäre eine stärkere Kundenbindung denkbar. Eine Erlebniswelt rund um das Genussmittel Wein aufzubauen, die Gefühle, Erinnerungen und Bilder erzeugt, macht sicher Sinn.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Welche Assoziationen hat der Konsument mit Wein?
Szerző Michaela Kuhnt
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 120
EAN 9783639347197
ISBN 3639347196
Libristo kód 06841211
Kiadó VDM Verlag
Súly 186
Méretek 152 x 229 x 7
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása