Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Web Log Mining ALS Instrument Der Marketingforschung

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Web Log Mining ALS Instrument Der Marketingforschung Frank Bensberg
Libristo kód: 06886672
Kiadó Deutscher Universitätsverlag, március 2001
Die Bedeutung des Internet als Plattform für den Electronic Commerce stellt die Marketingforschung v... Teljes leírás
? points 195 b
31 371 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 10-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Fiktion und Hyperfiktion Bettina de Keijzer / Puha kötésű
common.buy 19 981 Ft
Child Care and Child Development / Puha kötésű
common.buy 26 783 Ft
Valuation of Conservation and Preservation Properties Jason Winfree / Puha kötésű
common.buy 22 123 Ft
Et tu, Judas? Then Fall Jesus! Gary Courtney / Kemény kötésű
common.buy 9 089 Ft
Constructing Educational Inequality Martyn Hammersley / Puha kötésű
common.buy 26 062 Ft
Religion in the Public Schools Michael D. Waggoner / Puha kötésű
common.buy 25 480 Ft
Physics and Chemistry of Classical Materials EWA KLODZINSKA / Kemény kötésű
common.buy 78 702 Ft
Systematischer Entwurf Digitaler Systeme Franz J Rammig / Puha kötésű
common.buy 31 371 Ft

Die Bedeutung des Internet als Plattform für den Electronic Commerce stellt die Marketingforschung vor neue Aufgaben. Bei der Online-Nutzung wird eine Vielzahl konsumentenbezogener Daten protokolliert, die eine wertvolle Grundlage für die Wissensgewinnung in elektronischen Märkten darstellen. Diese Datenbasis stellt hohe Anforderungen an die einzusetzenden Analysesysteme.Frank Bensberg präsentiert einen systemgestaltenden Lösungsansatz, bei dem indirekte Datengewinnungsinstrumente des Internet in Hinsicht auf ihre inhaltlichen und formalen Eigenschaften untersucht und eingesetzt werden. Als Basis dienen die Konzepte Knowledge Discovery in Databases (KDD) und Data Mining, die an die Erfordernisse der Marketingforschung in internetbasierten Märkten adaptiert und für das Konzept des Web Log Mining genutzt werden. Da dies durch existierende Analysesysteme nur unzureichend unterstützt wird, entwickelt der Autor das Softwaresystem AutoGen, dessen anwendungsbezogenen Nutzen er auf der Grundlage konsumentenbezogener Realdaten eines internetbasierten Marktsystems evaluiert.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Web Log Mining ALS Instrument Der Marketingforschung
Szerző Frank Bensberg
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2001
Oldalszám 278
EAN 9783824473090
ISBN 3824473097
Libristo kód 06886672
Súly 372
Méretek 148 x 210 x 17
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása