Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Web 2.0 and Audience Research

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Web 2.0 and Audience Research Eva Lüers
Libristo kód: 01606082
Kiadó Grin Publishing, január 2008
Thesis (M.A.) from the year 2007 in the subject Communications - Multimedia, Internet, New Technolog... Teljes leírás
? points 170 b
26 816 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


August 1914 Barbara Tuchman / Puha kötésű
common.buy 7 521 Ft
DLG-Futterwerttabellen SCHWEINE DLG e. V. / Kemény kötésű
common.buy 10 610 Ft
Language Acquisition and the Functional Category System Peter Jordens / Kemény kötésű
common.buy 91 990 Ft
Kontingenz und Literatur im Prozess der Modernisierung Stella Butter / Puha kötésű
common.buy 29 098 Ft

Thesis (M.A.) from the year 2007 in the subject Communications - Multimedia, Internet, New Technologies, grade: 2,0, University of Bremen, 73 entries in the bibliography, language: English, abstract: Web 2.0 is a buzzword in the digital industry at the moment. Some of the popular phenomena which exemplify Web 2.0 are blogs, podcasts, wikis or social bookmarking tools. The core of the concept is the individual as an active participant. Audience activity constitutes one of the central themes of media analysis concerning the audience. One descriptor used to operationalize audience activity is involvement (Levy, 1983). Involvement is also used in another discipline of research: consumer research deploys the concept to explain the decision making process of the consumer. The objective of this thesis is to attempt the transfer of the concept of involvement from consumer research to audience research on the active Web 2.0 audience. In other words: Can the concept of involvement from consumer research serve to explain audience activity as implied in the concept of Web 2.0?First, the concept of involvement will be described in connection to audience as well as consumer research.This is followed by an introduction to the concept of involvement in consumer research.Following a brief conceptual and historical overview, the concept of involvement and its two-dimensional foundation will be delienated and all processes involved will be described. Third, the concept of Web 2.0 will be explained in detail in part 3. In order to understand the media interest surrounding Web 2.0, the anticipated innovations from the beginning of the internet will be listed, as well as the new questions for audience research, that emerged out of the expansion of the internet.In the fourth part of this thesis a conceptual transfer is attempted. To analyse the possibilities of the concept of involvement from consumer research for research on Web 2.0 audience activity, a typology of Web 2.0 audience activities will be suggested. Existing research on the Web 2.0 audience will be reviewed for the processes that amount to the construct of involvement in consumer research. A concluding assessment of the possibilities of the concept of involvement from consumer research for Web 2.0 audience activity research will mark the end.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Web 2.0 and Audience Research
Szerző Eva Lüers
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2008
Oldalszám 96
EAN 9783638896221
ISBN 3638896226
Libristo kód 01606082
Súly 136
Méretek 148 x 210 x 6
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása