Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Visual Images of Organizations

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Visual Images of Organizations Olga Belova
Libristo kód: 04334093
Kiadó VDM Verlag, december 2008
Today visual images constitute one of the main§channels of communication between public and§organiza... Teljes leírás
? points 219 b
35 296 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


2000 Colour Combinations Garth Lewis / Puha kötésű
common.buy 9 316 Ft
Feminine Anarchy 1 Amanda James / Kemény kötésű
common.buy 17 890 Ft
Making Natural Liquid Soaps Catherine Failor / Puha kötésű
common.buy 5 793 Ft
Personality Structure and Measurement (Psychology Revivals) Sybil B. G. Eysenck / Kemény kötésű
common.buy 103 075 Ft
Wells Jenna Butler / Puha kötésű
common.buy 9 233 Ft
Comic Character Timepieces Nancy Thomas / Kemény kötésű
common.buy 25 434 Ft
Casebook of Social Change in Developing Areas Arthur H. Niehoff / Puha kötésű
common.buy 24 291 Ft
Economic and Social Structure of Mauritius James E. Meade / Kemény kötésű
common.buy 25 980 Ft
Pray with Your Eyes Open Richard L. Pratt / Puha kötésű
common.buy 7 673 Ft
Valor de los Sistemas Empresariales Patricio Ramirez Correa / Puha kötésű
common.buy 35 296 Ft
Unitarianism H. G. Spaulding / Puha kötésű
common.buy 12 611 Ft

Today visual images constitute one of the main§channels of communication between public and§organizations. But what do we know about ways in§which visual messages are perceived and understood?§What role do authors, viewers, context of viewing and§images play in the production of meaning? What are§the methods of visual analysis? This book addresses§these questions on both theoretical and empirical§levels. It takes issue with traditional semiotic§approaches which assume that we make sense of the§visual in a rational and disembodied manner and that§meanings are exchanged between authors and viewers of§images in a unidirectional way. This study suggests§that the nature of visual sense-making is far more§complex. It is argued, with reference to§Merleau-Ponty and Bakhtin s phenomenological§writings, that vision represents a multi-directional§and experiential engagement with the world, and that§meanings arise in an embodied, contextualised and§profoundly social interaction between beings and§things. These propositions are further explored§through a detailed analysis of advertising images.§This book is of interest to anyone who wants to§understand how visual communication works.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Visual Images of Organizations
Szerző Olga Belova
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2008
Oldalszám 240
EAN 9783639091861
ISBN 3639091868
Libristo kód 04334093
Kiadó VDM Verlag
Súly 327
Méretek 152 x 229 x 13
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása