Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Virales Marketing

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Virales Marketing Cornelia Espenhahn
Libristo kód: 06832672
Kiadó VDM Verlag, április 2010
Die klassische Werbeindustrie steckt in einer Krise: Die typischen Formen, den Konsumenten anzusprec... Teljes leírás
? points 181 b
28 083 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Rock Drumset Solos Sperie Karas / Puha kötésű
common.buy 2 688 Ft
Shelf Life: Essays, Memoirs and an Interview Thom Gunn / Puha kötésű
common.buy 10 338 Ft
Role of Identical Component Information in Visual Tasks Mary Jo Carnot / Puha kötésű
common.buy 32 279 Ft
Responsabilit Des Dirigeants Sociaux En Droit Ohada Issiaka Cissé / Puha kötésű
common.buy 24 151 Ft
CHRISTMAS CLASSICS RECORDER SNGBK BK Hal Leonard Publishing Corporation / Puha kötésű
common.buy 3 061 Ft
Treatise on Courts Martial and Military Law Isaac Maltby / Kemény kötésű
common.buy 17 073 Ft
Auto-Biography Frederick James Gant / Puha kötésű
common.buy 8 740 Ft
Orange Alert Gretchen Stone / Puha kötésű
common.buy 6 033 Ft
Metacognition in Literacy Learning Susan E. Israel / Puha kötésű
common.buy 27 381 Ft
Greening International Institutions Jacob Werksman / Kemény kötésű
common.buy 74 065 Ft
Handbook of Police Administration / Kemény kötésű
common.buy 127 338 Ft
Modelo Para El Formador de Profesores Gladys Angélica Contreras Sanzana / Puha kötésű
common.buy 46 231 Ft
Hemoparasites of the Reptilia Telford / Kemény kötésű
common.buy 102 471 Ft
Memoirs of the History of France During the Reign of Napoleon, Volume III Charles Jean Tristan M Gaspard Gourgaud / Kemény kötésű
common.buy 19 905 Ft

Die klassische Werbeindustrie steckt in einer Krise: Die typischen Formen, den Konsumenten anzusprechen, versagen zusehends, werden bewusst von Zielgruppen umgangen oder kämpfen mit massiven Streuverlusten. Werbeetats in Milliardenhöhe verpuffen so jährlich, ohne die jeweilige Markenbotschaft im Kopf des Verbrauchers zu verankern. Neue Modelle der werblichen Kommunikation sind daher gefragt. Die Autorin Cornelia Espenhahn stellt mit "Virales Marketing Wirkungsstrategien zw. soz. Netzwerken u. einzelnem Konsument" eines dieser Modelle vor. Sie beschreibt, welche Aspekte es im Viralmarketing zu beachten gilt u. wie sie funktionieren. Sie klärt, wie sich das Viralmarketing begrifflich u. inhaltlich von ähnlichen Werbeformen abgrenzt u. weshalb sein Einsatz als integratives Element im klassischen Marketingmix sinnvoll ist. Das besondere Augenmerk liegt dabei auf der psychologischen u. neuronalen Wirkungsweise der viralen Werbereize u. ihrer Anbindung an soziale Handlungsmotive den Schlüsselfaktoren für den Erfolg viraler Effekte. Dieses Buch richtet sich somit an alle, die verstehen möchten, wie erfolgreiches Viralmarketing funktioniert und/oder es selbst ausprobieren wollen.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Virales Marketing
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2010
Oldalszám 132
EAN 9783639251562
ISBN 3639251563
Libristo kód 06832672
Kiadó VDM Verlag
Súly 204
Méretek 152 x 229 x 8
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása