Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Verpackungsgestaltung bei Markenerweiterungen

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Verpackungsgestaltung bei Markenerweiterungen Marcus Fuchs
Libristo kód: 06938596
Kiadó Deutscher Universitats-Verlag, szeptember 2004
Produktneueinführungen werden auf Märkten für sich schnell umschlagende Konsumgüter (FMCG) vor allem... Teljes leírás
? points 181 b
28 267 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Quality and Risk Management in the IVF Laboratory Sharon T. Mortimer / Puha kötésű
common.buy 41 283 Ft
Canterbury Tales in Modern Verse Geoffrey Chaucer / Kemény kötésű
common.buy 21 295 Ft
Competencias del Profesor de Baile Alda Marysol Reyno Freundt / Puha kötésű
common.buy 18 430 Ft
Encyclopedia of Protestantism Hans J. Hillerbrand / Kemény kötésű
common.buy 483 708 Ft
Apocalyptic Literature Stephen L. Cook / Puha kötésű
common.buy 9 587 Ft
Remediation of Hazardous Waste Contaminated Soils Donald L. Wise / Kemény kötésű
common.buy 131 214 Ft
Dropping Bombs To Feed The Hungry Southern High School Poetry Club / Puha kötésű
common.buy 7 311 Ft
Job Satisfaction of Teachers in Bangladesh Masud Ibn Rahman / Puha kötésű
common.buy 27 578 Ft
Sexual Power at the Bargaining Table Sharmin Rashid / Puha kötésű
common.buy 19 144 Ft
Arts in the Primary School Glennis Andrews / Puha kötésű
common.buy 28 112 Ft
hamarosan
Pointing the Way Martin Buber / Puha kötésű
common.buy 11 553 Ft
How We Found the Mary Rose Alexander McKee / Puha kötésű
common.buy 5 425 Ft
Dealing with Failed States / Puha kötésű
common.buy 24 679 Ft

Produktneueinführungen werden auf Märkten für sich schnell umschlagende Konsumgüter (FMCG) vor allem in Form von Markendehnungen vorgenommen. Die meisten Kaufentscheidungen für FMCG werden erst auf der Verkaufsfläche des Einzelhandels getroffen, und die Verpackung von FMCG ist in der Regel das einzige Instrument zur Kommunikation mit den Konsumenten. Die Verpackungsgestaltung von Markendehnungen zählt somit zu den zentralen Aufgabengebieten des Marken- und Produktmanagements von FMCG.§Aufbauend auf aktuellen Erkenntnissen der nationalen und internationalen verhaltenswissenschaftlichen Marketingforschung entwickelt Marcus Fuchs eine theoretische Erklärungsskizze zur Wirkung der Verpackungsgestaltung auf die Akzeptanz von Markenerweiterungen. In umfangreichen empirischen Studien erweitert er fünf bereits auf dem Markt befindliche FMCG-Marken in nahe und ferne Warengruppen und überprüft auf diese Weise die Wirkungszusammenhänge. Abschließend werden Handlungsempfehlungen für die Marketingpraxis und Implikationen für die Marketingforschung abgeleitet.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Verpackungsgestaltung bei Markenerweiterungen
Szerző Marcus Fuchs
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2004
Oldalszám 446
EAN 9783824482108
ISBN 382448210X
Libristo kód 06938596
Súly 572
Méretek 148 x 213 x 25
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása