Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Vermarktung Von Sportveranstaltungen

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Vermarktung Von Sportveranstaltungen Felicitas Schlepper
Libristo kód: 02302555
Kiadó Springer Gabler, január 2014
In der Literatur werden Individualsportarten, wie der klassische Marathonlauf, bisher wenig betracht... Teljes leírás
? points 183 b
28 801 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Industrial Insurance, Medical Aid and Safety Acts Washington (State) / Puha kötésű
common.buy 10 121 Ft
Mina Perhonen Textile 1995-2005 Mina Perhonen / Kemény kötésű
common.buy 37 048 Ft
Analytic Approaches to Twentieth-Century Music Joel Lester / Kemény kötésű
common.buy 35 078 Ft
Senioren - Residenz Karel Hruby / Puha kötésű
common.buy 8 484 Ft
Principles and Methods in Receptor Binding F. Cattabeni / Puha kötésű
common.buy 26 453 Ft
Structure of Decidable Locally Finite Varieties Ralph McKenzie / Puha kötésű
common.buy 26 453 Ft
Algebraic Groups and their Representations R. W. Carter / Kemény kötésű
common.buy 103 526 Ft
State and Nobility in Early Modern Germany Zmora / Kemény kötésű
common.buy 56 247 Ft
Erschaffung der Welt Band 3 Arcady Petrov / Puha kötésű
common.buy 12 116 Ft
Epidemiology of Cancer of the Digestive Tract Pelayo Correa / Puha kötésű
common.buy 21 592 Ft
Christkindl Annette Jungmann / Kemény kötésű
common.buy 2 846 Ft

In der Literatur werden Individualsportarten, wie der klassische Marathonlauf, bisher wenig betrachtet und ihre Erfolgsfaktoren nur begrenzt untersucht. Felicitas Schlepper untersucht, welche Erfolgsfaktoren für die Vermarktung von Sportveranstaltungen definiert sind und entwickelt ein Erfolgsmodell zur Vermarktung des Münster-Marathons. Die empirische Studie mit dem Konstrukt Kundenzufriedenheit erfolgt mithilfe einer quantitativen Befragung von 526 Läufern. Die Autorin identifiziert Produkt- und Distributionspolitik als größte Treiber der Kundenzufriedenheit und zeigt auf, dass Preis- und Kommunikationspolitik den geringsten Einfluss haben.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Vermarktung Von Sportveranstaltungen
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2014
Oldalszám 143
EAN 9783658045166
ISBN 3658045167
Libristo kód 02302555
Súly 222
Méretek 148 x 210 x 10
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása