Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Vermarktung von Basketball

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Vermarktung von Basketball Alexander Yankulin
Libristo kód: 12703537
Kiadó Diplomica Verlag, július 2007
Das Buch "Vermarktungsprobleme im Basketball" deckt ein breites Spektrum an potentiellen Einsatzbere... Teljes leírás
? points 189 b
29 364 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


100 Rock Lessons: Bass Lesson Goldmine Series Steve Gorenberg / Puha kötésű
common.buy 9 430 Ft
hamarosan
Canaan Dog Joy Levine / Kemény kötésű
common.buy 7 674 Ft
Through the Eyes of a Tiger Susan Clotfelter Jimison / Puha kötésű
common.buy 7 426 Ft
412e Escadron de Transport Turner Publishing / Kemény kötésű
common.buy 16 094 Ft
Roadmap to Job-Winning Military to Civilian Resumes Barbara Adams / Puha kötésű
common.buy 11 638 Ft
Basucu Hasan Göztepe / Puha kötésű
common.buy 3 541 Ft
Midnight Exposure Melinda Leigh / Audio CD
common.buy 21 456 Ft

Das Buch "Vermarktungsprobleme im Basketball" deckt ein breites Spektrum an potentiellen Einsatzbereichen des Basketballs ab und zeigt anschaulich dessen Vermarktungsschwierigkeiten in der deutschen Sportlandschaft auf. Im ersten Teil der Arbeit werden die allgemeinen, theoretischen Problemfelder wie "Geringer Bekanntheitsgrad", "Geringe Medienpräsenz" und "Stellung der Basketball Bundesliga und des deutschen Basketballs" anhand von diversen Studien und Beispielen aus der Praxis beschrieben. Der zweite Teil der Studie beschäftigt sich mit den Vermarktungsmöglichkeiten und -problemen der Sportart Basketball in den unterschiedlichen Facetten des Sportmarktes. Unter anderem werden die Vermarktungsperspektiven des professionellen Umfeldes der BBL, des semi-professionellen Komplexes der AG 2. Basketball Bundesliga Herren e.V. und des Basketball-Amateurbereichs detailliert geschildert. Darüber hinaus erfährt man über die enorm wichtige Bedeutung der Medien für den Basketball und des Basketballs für die Medien. Schließlich wird Streetball als ein Derivatmarkt des Basketballs mit seiner ökonomischen Bedeutung unter die Lupe genommen.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Vermarktung von Basketball
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2007
Oldalszám 138
EAN 9783836652858
ISBN 3836652854
Libristo kód 12703537
Súly 254
Méretek 178 x 254 x 8
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása