Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Value Based Management with Corporate Social Responsibility

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Value Based Management with Corporate Social Responsibility John D. Martin
Libristo kód: 04518143
Kiadó Oxford University Press Inc, augusztus 2009
As the first decade of the 21st century winds down we have seen a sea change in society's attitudes... Teljes leírás
? points 350 b
54 627 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 17-26 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Stone of Tears Terry Goodkind / Puha kötésű
common.buy 7 267 Ft
History of British Birds Derek Yalden / Kemény kötésű
common.buy 29 904 Ft
hamarosan
Nutty Nut Chase Kathryn White / Kemény kötésű
common.buy 2 376 Ft
Essential Mental Health Law Tony Maden / Puha kötésű
common.buy 13 904 Ft
Robert B. Parker's Killing the Blues Michael Brandman / Puha kötésű
common.buy 4 591 Ft

As the first decade of the 21st century winds down we have seen a sea change in society's attitudes toward finance. The 1990s can best be described as the decade of shareholder supremacy, with each firm trying to outdo the other in their allegiance to shareholder value creation, or as it came to be known, Value Based Management (VBM). Nobody seemed to question this culture as the rising firm valuations translated into vast wealth creation for so many. Three significant economic events have defined the last decade and reshaped how the public feels about an unbridled devotion to VBM. (i) The dot.com bubble in 2000, (ii) the infamous accounting scandals of 2001, and (iii) the collapse of the credit markets in 2007-2008. In all three of these events the CEOs are portrayed as reckless and greedy. Wall Street has gone from an object of our admiration to an object of scorn. The first edition of this book, Value Based management: The Corporate Response to the Shareholder Revolution was written to help explain the underpinnings of value based management. At the time of its publication, few questioned whether the concept was the proper thing to do. Instead, the debate was focused on how to implement a VBM program. With this second edition of the book, the authors look at VBM after having seen it through good times and bad. It is not their intent to play the blame game or point fingers. Nor is it their intent to provide an impassioned defense of VBM. Instead they provide an academic appraisal of VBM, where is has been, where it is now, and where they see it going.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Value Based Management with Corporate Social Responsibility
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2009
Oldalszám 208
EAN 9780195340389
ISBN 0195340388
Libristo kód 04518143
Súly 486
Méretek 164 x 242 x 17
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása