Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

User generated content - complement or threat to the print media industry?

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv User generated content - complement or threat to the print media industry? Ina Fuchshuber
Libristo kód: 01605201
Kiadó Grin Publishing, december 2007
Seminar paper from the year 2007 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communicat... Teljes leírás
? points 112 b
17 924 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Tödliche Absicht Lee Child / Puha kötésű
common.buy 4 479 Ft
Geräteträger & Tragschlepper für die Landwirtschaft Michael Bach / Kemény kötésű
common.buy 8 507 Ft
Transformation Der Tafeln in Deutschland Stefan Selke / Puha kötésű
common.buy 18 119 Ft
Lost Brands - Vom Aufstieg Und Niedergang Starker Marken Michael Brückner / Puha kötésű
common.buy 15 109 Ft
Wissensmanagement Fur Die Veranstaltungsbranche Siegfried Paul / Puha kötésű
common.buy 22 480 Ft

Seminar paper from the year 2007 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, printed single-sided, grade: 1,7, LMU Munich (Institut für Information Organisation und Management), course: "Beyond Web 2.0", 37 entries in the bibliography, language: English, abstract: User generated content on the web is a phenomenon which has occurred only in the last couple of years. Internet users generate their own content and distribute it through weblogs, podcasts and wikis. They are now gaining more and more power and reach using new web 2.0 technologies to promote themselves through (social) networking and in online communities. Obviously traditional print media are facing a new competitor in the media market: the user. This thesis therefore asks the questions arising in the context how traditional print media and user generated content (UGC) interact: Can UGC be a competitor to the traditional media? The question is not if UGC will replace traditional media in near future but how the concepts of UGC could possibly compete or complement traditional media concepts. Have media usage habits already changed in the face of UGC? Right now it seems they have staid quite stable despite UGC. Nonetheless it is all the more important to look at the signs of change as this phenomenon is still in its initial stage.Should traditional media players therefore implement UGC? UGC seems likely to improve and transfer a brand image. It may give the traditional media players a new point of view of their target groups, attract new target groups and generate revenue through advertisement or by cutting costs. All these questions will be considered in this thesis, using the relevant data and research to give a good overview over the developments in the print media industry facing UGC, also giving examples of the German print media market.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés User generated content - complement or threat to the print media industry?
Szerző Ina Fuchshuber
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2007
Oldalszám 72
EAN 9783638870214
ISBN 3638870219
Libristo kód 01605201
Súly 104
Méretek 148 x 210 x 4
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása