Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

User-Generated Content and its Impact on Branding

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv User-Generated Content and its Impact on Branding Severin Dennhardt
Libristo kód: 01688647
The emergence of social media as one of the driving forces of consumers online experiences today als... Teljes leírás
? points 168 b
26 453 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Agile practice guide Project Management Institute / Puha kötésű
common.buy 17 738 Ft
toplistás
Writing That Works Kenneth Roman / Puha kötésű
common.buy 6 262 Ft
toplistás
Sagmeister & Walsh: Beauty Stefan Sagmeister / Könyv
common.buy 15 849 Ft
Principles of Logo Design GEORGE BOKHUA / Kemény kötésű
common.buy 12 700 Ft
Tarot Psychology Robert Wang / Puha kötésű
common.buy 5 431 Ft
hamarosan
TYPE FOR TYPE Victionary / Kemény kötésű
common.buy 15 834 Ft
See You Later, Alligator Sally Hopgood / Kemény kötésű
common.buy 6 499 Ft
B2B Brand Management Philip Kotler / Puha kötésű
common.buy 28 801 Ft
User Generated Content Tamara Rachbauer / Puha kötésű
common.buy 17 642 Ft
A-Z of better brand language / Puha kötésű
common.buy 4 751 Ft

The emergence of social media as one of the driving forces of consumers online experiences today also challenges our current understanding on marketing and brand management. The effects of brands social media involvement are to this day uncertain. Severin Dennhardt shows that social media and user-generated brands do have a strong influence on brands. Four independent studies demonstrate that first, successful brands can be created in virtual worlds, second, user-generated content drives the creation of unique brands, third social media strongly influences the social value perception of brands, and fourth, social media impacts consumers purchase decision process.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés User-Generated Content and its Impact on Branding
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 129
EAN 9783658023492
ISBN 365802349X
Libristo kód 01688647
Súly 198
Méretek 151 x 210 x 11
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása