Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Urban Destination Marketing in Contemporary Europe

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Urban Destination Marketing in Contemporary Europe John Heeley
Libristo kód: 08878265
Kiadó Channel View Publications Ltd, február 2015
This book aims to unite theory and practice in the field of destination marketing. It attempts to re... Teljes leírás
? points 332 b
54 926 Ft -4 %
52 186 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
MASTERPIECES FOR MARIMBA Thomas McMillan / Puha kötésű
common.buy 4 030 Ft
Blaze of Obscurity Clive James / Puha kötésű
common.buy 4 625 Ft
Histologické medzinárodné názvoslovie + CD Kamil Belej jr. Puha kötésű
common.buy 1 778 Ft
Collected Essays of Ralph Ellison Ralph Ellison / Puha kötésű
common.buy 8 232 Ft
People Factor W. Scott Gould / Puha kötésű
common.buy 14 589 Ft
Inequality and Economic Policy Tom Church / Kemény kötésű
common.buy 7 743 Ft
hamarosan
L'Europe des Religions Richard Friedli / Puha kötésű
common.buy 35 239 Ft
Misses Mallett Young / Puha kötésű
common.buy 10 685 Ft
The Light in the Hallway Amanda Prowse / Digital
common.buy 7 068 Ft
John Wesley's Values--and Ours Rem B Edwards / Puha kötésű
common.buy 15 894 Ft
What Kind of Regionalism? Josefina Syssner / Puha kötésű
common.buy 44 791 Ft
hamarosan
Lion Cub of Prague David Kuhr Moshe / Kemény kötésű
common.buy 28 267 Ft

This book aims to unite theory and practice in the field of destination marketing. It attempts to reconcile the gap between the academic literature on urban destination marketing and the manner in which it is actually undertaken by destination marketing organisations (DMOs). While analysing and critically assessing the current destination marketing paradigm, the author outlines the basis for a paradigm change. The new theory accommodates the anomalies and counter-instances associated with the existing paradigm and addresses the question of what in the future might best underpin urban DMO marketing operations. The book contains 21 in-depth interviews with senior DMO executives to allow practitioners to describe in their own words how they conduct their destination marketing activities.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Urban Destination Marketing in Contemporary Europe
Szerző John Heeley
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2015
Oldalszám 192
EAN 9781845414931
ISBN 1845414934
Libristo kód 08878265
Súly 460
Méretek 241 x 162 x 18
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása