Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Urban Department Store in America, 1850-1930

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Urban Department Store in America, 1850-1930 Louisa Iarocci
Libristo kód: 04783411
Kiadó Taylor & Francis Ltd, szeptember 2014
Between the mid nineteenth century and the 1930(s), the urban department store arose as a built arti... Teljes leírás
? points 547 b
86 151 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Neurotheology Andrew Newberg / Kemény kötésű
common.buy 19 390 Ft
Big Gods Ara Norenzayan / Puha kötésű
common.buy 10 086 Ft
Science, Evolution, and Religion Michael Peterson / Puha kötésű
common.buy 31 068 Ft
British Politics and Foreign Policy, 1744-57 Jeremy Black / Kemény kötésű
common.buy 81 395 Ft
Season of the Hyaena (Akhenaten Trilogy, Book 2) Paul Doherty / Puha kötésű
common.buy 4 625 Ft
Women's Entreprenurship - A Study M. Moses Antony Rajendran / Puha kötésű
common.buy 18 383 Ft
Translating Values Piotr Blumczynski / Kemény kötésű
common.buy 45 154 Ft

Between the mid nineteenth century and the 1930(s), the urban department store arose as a built artifact and as a social institution in the United States. While the physical building type is the foundation of this comprehensive architectural study, Louisa Iarocci reaches beyond the analysis of the brick and mortar to reconsider how the 'spaces of selling' were culturally-produced spaces, as well as the product of interrelated economic, social, technological and aesthetic forces.The agenda of the book is three-fold; to address the lack of a comprehensive architectural study of the nineteenth century department store in the United States; to expand the analysis of the commercial city as a built and represented entity; and to continue recent scholarly efforts that seek to understand commercial space as a historically specific and a conceptually perceived construct.The Urban Department Store in America, 1850-1930 acts as a corrective to a current imbalance in the historiography of this retailing institution that tends to privilege its role as an autonomous 'modern' building type. Instead, Iarocci documents the development of the department store as an urban institution that evolved in the built space of the city and in the lived spaces of its occupants.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása