Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Unmanageable Consumer

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Unmanageable Consumer Yiannis Gabriel
Libristo kód: 09239460
Kiadó SAGE Publications Ltd, október 2015
'The Unmanageable Consumer has long been one of my favorite books in the sociology of consumption. T... Teljes leírás
kiárusítás kiárusítás
22 883 Ft -31 %
15 567 Ft
Raktáron alacsony példányszámban Küldés 24 órán belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Die Löwen Ken Follett / Puha kötésű
common.buy 4 751 Ft
Spiritus agens Aloys Skoumal Aloy Skoumal / Lap
common.buy 5 320 Ft
Freedom and consumerism Mark Davis / Kemény kötésű
common.buy 83 587 Ft
Limit Theorems in Probability, Statistics and Number Theory Peter Eichelsbacher / Puha kötésű
common.buy 80 171 Ft
Mecanismos de Transferencia de Tecnologia De Andrade Jr Pedro Paulo / Puha kötésű
common.buy 34 499 Ft

'The Unmanageable Consumer has long been one of my favorite books in the sociology of consumption. This long overdue third edition has updated and revised the basic argument in many ways. Most importantly, it now offers a new chapter on the consumer as worker or, more generally, the prosumer. Assign it to your classes (I have...and will again) and read it for your edification.' - George Ritzer, Distinguished University Professor, University of Maryland, USA 'This book is essential reading for anyone interested in understanding one of the most complex and multifaceted concepts of our time: the idea of the consumer. I cannot recommend it highly enough.' - Mark Tadajewski, Professor of Marketing, Durham University Business School, UK Western-style consumerism is often presented as unstoppable, yet its costs mount and its grip on consumer reality weakens. In this completely rewritten 20th Anniversary edition, Gabriel and Lang restate their thesis that consumerism is more fragile and unmanageable than is assumed by its proponents. Consumerism has been both stretched and undermined by globalization, the internet, social media and other cultural changes. Major environmental threats, debt, squeezed incomes and social inequalities now temper Western consumers' appetite for spending. The 20th century Deal, first championed by Henry Ford, of more consumption from higher waged work looks tattered. This 20th Anniversary edition of The Unmanageable Consumer continues to explore 10 different consumer models, and encourages analysis of contemporary consumerism. It looks at the spread of consumerism to developing countries like India and China and considers the effects of demographic changes and migration, and points to new features such as consumers taking on unwaged work. This new edition also touches on contemporary topics including the consumption movement on social media, the occupy movement, and the horsemeat scandal.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Unmanageable Consumer
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2015
Oldalszám 280
EAN 9781446298527
ISBN 1446298523
Libristo kód 09239460
Súly 506
Méretek 241 x 172 x 16
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása