Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Understanding Media Economics

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Understanding Media Economics Gillian Doyle
Libristo kód: 01342506
Kiadó SAGE Publications Inc, április 2013
"Expertly synthesizes economic theory and contemporary cases to both explain the structure of the co... Teljes leírás
? points 599 b
94 923 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Walk the Lines Mark Mason / Puha kötésű
common.buy 5 122 Ft
Only Menopause Guide You'll Need Michele Moore / Puha kötésű
common.buy 10 690 Ft
Dynamics and Vibrations Davood Domairry Ganji / Kemény kötésű
common.buy 52 538 Ft
I Can Crochet Annie's / Puha kötésű
common.buy 2 868 Ft
Independent Thinking Ian Gilbert / Puha kötésű
common.buy 8 391 Ft

"Expertly synthesizes economic theory and contemporary cases to both explain the structure of the contemporary media industry and shed insight on the significant challenges and controversies confronting the sector." - Lucy Kung, Oxford University and Jonkoping University "A wide-ranging, accessible introduction to media economics and their application to a broad range of media topics from advertising and business models to copyright, audience demand and public policy." - Chris Bilton, University of Warwick "An excellent textbook on media economics, which takes into account the full complexity of the subject matter in the context of structural, technological and creative transformations that characterise digital media." - Milan Todorovic, London Metropolitan University With the rapidly evolving digital media landscape, this second and completely revised edition of Understanding Media Economics moves beyond a sector-specific approach to media analysis, and instead focuses on the issues and imperatives that are now central to how economic forces impact on the media industries. Exploring themes such as innovation, digital multi-platform developments, the emerging importance of networks, branding and segmentation of market demand, strategies of risk-spreading, maximizing value within content, intermediation and rights management, corporate expansion and advertising, this book addresses and explains the key pressing questions and issues that are transforming contemporary media industries and markets. Gillian Doyle makes the economics of the media fascinating, compelling and easy to understand. This is essential reading for all students of the media.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Understanding Media Economics
Szerző Gillian Doyle
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 232
EAN 9781412930765
ISBN 1412930766
Libristo kód 01342506
Súly 560
Méretek 253 x 178 x 18
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása